Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Mmmm, jo jag hänger mitt hopp till att de vill hjälpa mej på traven om det blir fööör länge.. De ville ha in mej om jag går över bf alls! För att hålla koll på fostervattnet, stor bebbe och inte såå jättemycket vatten. Så kanske jag slipper gå över denna gång..

Men lustigt nog vill maken uppleva "the real thing" Han vill bli hemringd och sånt. Han har inte gjort det förut, hans förra är igångsatt med... Jag vill ha ett rejält dropp Och just i detta så är min vilja hans lag

• 4barnsMom

Vakna en vända i soffan.. *gäsp* Måste in och kolla om snuttans man varit in och rapporterat eller om hon haft med sig laptoppen, hehe..

Hinnesvepning gjordes på mej när jag fick min dotter.. Jag hade då svaga värkar, eller regelbungda förverkar..Hur man vill se det.. De tog min stackars tapp och drog i den, gjorde f-n så ont. Men de drog den så den blev att sitta mera framåt och rakt över bebis huvud. Blödde lite och ville klippa till bm, sen gick jag hem och ut på en promenad. Detta var vid 12.00 på dagen och jag var inte öppen knappt alls. Hon kom kl 19.30, när värkarna satte fart så gick det undan

Poängen är att reta tappen så man får värkar, tror att det funkar bäst på mogen tapp, hört att omföderskor brukar kunna komma igång inom nåt dygn med lite tur och rätt svepning Vill oxå ha igen

Hoppas cast77 kan fylla minsa luckor

God natt flickor!

• 4barnsMom

Linda jag vet inte hur det är.. Men är det moget så ska det väl gå tycker man ju Jag har en bakåtbockad livmoder med så den kanske behöver lite hjälp på traven med, vet inte det. Tänkte framföra den lilla önskan till min bm på torsdag. För de vill ju inte att jag ska gå över så mycket, och då är det väl ypperligt att reta lite naturligt Om hon nu kan sånt, finns en som kan på mitt mvc iallafall

• 4barnsMom

Godmorgon! Min väninna som jag talat lite om här hade koll för överburenhet igår på BB och när de satt och vänta på läkaren i 2 timmar så fick hon värkar och födde 2,5 timme efter läkarbesöket senare en Axel Snacka om flyt!

Hon var glad hon var på plats redan

Jag vill med!!! Och nyfiken på vem lilla bus visade sig vara

Här är lugna gatan i magen.. Morotsjos, nu är det verkligen din tur Skulle själv inte vilja släpa twins tiden ut Det gjorde en vän till mej, hon kom oxå in på sin koll på bf- dagen med värkar. Så de kom "rätt" dag.

Jag vill oxå ha ramsan..

• 4barnsMom

"Jag är så avundsjuk" Jag får med tralla va?

Grattis SnutteNuttan!! Han är jättesöt!!! Givetvis..

Heja Ellynil och Selmas,nu får ni med snusa snart!

Inge avis alls, nejdå

Har bara möblerat om hela barnens rum för att jag kände för det.. De ville byta rum. Det enda jag INTE flyttat på är loftsängen... Bara ont i ryggen, inte ens regelbundet där

Så jag gör mitt bästa för att hänga på, men tänkte att nån lär ju va sist med Så det kan lika bra bli jag då!!

Önskar alla med känningar mera!!! Mera!!

• 4barnsMom

Selmas ta en dusch och alvedon.. Då kanske det tar fart ordentligt!! Brukar göra det om det är på G! Annars är det ju bar onödigt hopp och plåga...

• 4barnsMom

Menar att då VET du ju! Hur trist det än är om det är bara lur..

• 4barnsMom

Eller ta en promenad för att få det att ta mera fart, gjorde det med min dotter och då fick jag värkar Jäklars... Sen kom hon ju fort sen

• 4barnsMom

Nu är det spännande överallt Selmas Go for it!! Och Ellynil, ja vila lite för det behövs ju! När ska ni dit igen?? Lycka Till alla!

Linda, min har slutat Kanske jag var hård... Men han reagerar när jag rör mej, faktiskt... Hehe, så magin har jag kvar Han kanske tränar för vad som komma skall för jag lär ju inte bli ensam uppe med liten.. För nu sover jag som skit helt plötsligt

• 4barnsMom

Grattis till Selmas!! Var in och snyftade lite.. Knappt nå söööt! Noooot!

SnutteNuttan, vi hade lika jag och sonen med amningen. Det är inte nåt som bara finns där, man kommer in i det gradvis.. Vi hade flaska och pumpa när det var fööör illa, då blev han nöjd iallafall en stund och så kunde vi prova igen efter en stund. För det är inte lätt att mata ett barn som är jättehungrig och inte har tålamod alls, sån var och är min son ännu

Och hormonerna är ju i gungning, men det blir bättre. *tröstar*

EGO.. Vakna massor inatt och lixom låg och titta mej omkring.. Tänkte låt det vara ett tecken!! Men icke.. Sen fick jag nån sån jätteond förvärk i ryggen och tänkte att ja!! Men nej...

Kanske det är på G iallafall? Försöker vara positiv

Liten har ändrat läge! Har haft fötterna åt sidan sista månaderna nu, sen igårkväll så är de rakt upp! Hoppas ju att det är huvet som äntligen sjunkit, så liten får plats med fossingarna uppåt nu Det känns så..

Bm på torsdag får kolla då..

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!