Frutti, Jag kände lika inför mitt första. Jag hade inte knappt tagit i en baby och undra ju förstås hur dettta skulle gå Jag ville ha barn, men tyckte inte så jättebra om dom i allmänhet. Så jag var väldigt rädd att inte älska den och sånt..
Men när han ligger där och bara är så otroligt beroende av bara mej så är det lite mera klart.. Man är ju mamman, och man är ju den som tröstar bäst! Man är ju det enda bebisen har och den känslan gav mej en otrolig styrka Att veta att jag betyder allt för honom när han gråter, den känslan är helt enorm, obeskrivbar!! Du har den kraften, den har vi nog alla... Gäller förstår alla pappor med
Jag lider med er alla som sover så illa, vet attt jag är bortskämd som bara den. Nu har jag vaknat 1 gång per natt ett par nätter för att kissa. Har sovit klockrent tills nu då.. Jag vet att det är massor värt, jag är pigg varje morgon
Amningsbh:ar har jag köpt 2, såna dyra mamabel och abecita.. Ska leta rätt på nån billig med att byta med. Kolla på lindex men mina tuttar är för stora rent ut sagt Så jag får kolla runt lite. Sen har jag köpt toppar på hm, med knäppning så kan jag hiva fram maten lätt. Bra att jag kan ha dom sen med då det inte är amningstoppar..