Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Tackar Selmas, jo, men man kan ju inte låta bli att fundera Är ju bara att inte veta som är drygt..

Men den var ju så lång.. Som en liten snutt på några cm som vaja lätt i vattnet Såg rätt söt ut Hmmm... Elias..

Men visst kan vi ha fel! Nyfiken så ja bara spricker!!

• 4barnsMom

Hej alla glada! Kikar in före pannkaksstekningen... När man gjort smeten får man väl vila lite..?

Jag är svullen, läppar, fingrar och fötter, men min vigselring kan jag ha där förlovningsringen satt förut.. De är rätt så breda så den är ju i storlek för att passa rätt så långt ut på fingret Då ser man förlovad ut med diamanter då Är sååå naket utan..

Mina barn tycker nog oxå att jag snarkar en hel del.. De säger då så..

Här är det lungt och skönt, barnen är ju sjuka Då är det inge skola och dagis och de är lagom febriga för att bara slappa med film och x-box Konstigt att de är som lättast att ha att göra med då, så var det inte när de var små..

Jag blödde lite, lite idag Blev rädd och glad, men blev lixom inget av det.. Får väl se..

När jag väl får nåt tecken blir jag att tycka att inte just idag.. Jag vill ha bebisen nu, men vill nog inte föda just idag Undrar hur den ska komma ut då?

Så var jag med de andra med, men så kan man ju inte blunda när det väl är dags.. Tvetydig.. Lite rädd ändå kanske..?

• 4barnsMom

Jo, okej sovmorgon, men så sent? *hoppas, hoppas*

• 4barnsMom

Min blev lugn.. Så illa att jag blev skickad till förlossningen för att bm inte fick sonen att vakna alls på kollen.. Var då v 41+3.. Men han bara vila, kom 42+0..

Hon sakna visst accelerationer i hjärtljuden, vid rutinkollen..

• 4barnsMom

Dottern minns jag inte.. Men när jag var på koll igår så sa bm att de ofta lugnar ner sig för att det blir trångt och då känner man inte rörelserna så väl heller.

Hmmm-- Tycker det gör bra ont ibland

• 4barnsMom

hild, jag tror att de små är olika som alla människor.. Vissa livliga och vissa lugna.. Min son var rätt så stor och hade nog rätt trångt..

fråga bm nästa gång om du oroar dej, det står så mycket på nätet Man blir nog lätt galen om man tar allt till sig..

Shit! Det är ju desperata husfruar ikväll kl 21.00, hur ska de gå?? Vill ju se dokumentären med..

• 4barnsMom

Snuttan ser ju ut att vara online ju !!!! Bara busar med oss

• 4barnsMom

Frutti, Jag kände lika inför mitt första. Jag hade inte knappt tagit i en baby och undra ju förstås hur dettta skulle gå Jag ville ha barn, men tyckte inte så jättebra om dom i allmänhet. Så jag var väldigt rädd att inte älska den och sånt..

Men när han ligger där och bara är så otroligt beroende av bara mej så är det lite mera klart.. Man är ju mamman, och man är ju den som tröstar bäst! Man är ju det enda bebisen har och den känslan gav mej en otrolig styrka Att veta att jag betyder allt för honom när han gråter, den känslan är helt enorm, obeskrivbar!! Du har den kraften, den har vi nog alla... Gäller förstår alla pappor med

Jag lider med er alla som sover så illa, vet attt jag är bortskämd som bara den. Nu har jag vaknat 1 gång per natt ett par nätter för att kissa. Har sovit klockrent tills nu då.. Jag vet att det är massor värt, jag är pigg varje morgon

Amningsbh:ar har jag köpt 2, såna dyra mamabel och abecita.. Ska leta rätt på nån billig med att byta med. Kolla på lindex men mina tuttar är för stora rent ut sagt Så jag får kolla runt lite. Sen har jag köpt toppar på hm, med knäppning så kan jag hiva fram maten lätt. Bra att jag kan ha dom sen med då det inte är amningstoppar..

• 4barnsMom

Åhhh, nån som såg den nya serien på tv 4 fakta? Heter förlossningskliniken, dokumentär från usa... Läbbigt, kan jag tycka...

Var ju inte bara fina förlossningar, var 26 vecor liten tjej, men hon såg pigg ut ändå. Värre med en 30 veckors kille, han mådde inte så bra. Varför ska jag se sånt *slår mej på fingrarna*

Fick bara kolla glimtar idag, ska se hela imorgon går kl 23.30... Då är mannen hemma med så vi kan böla ihop

• 4barnsMom

axxette nu måste jag ju ha glass med kakao och vaniljvisp till.... Ja, jag är lite knäpp, glass kan man äta hur som helst

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!