Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

KidA, vi har stooora guldklimpar! Jag tror att min har gott om plats dock *hoppas,hoppas*

Julius, vad sur man blir när man hoppas och får vänta ändå... Så var min nr 2 med...

• 4barnsMom

Anniqa, liten är nog inte farligt liten. Förra stor? Har hört att det kan ta ett tag efter proppen släpper innan det är dags.. Men i ditt fall tror jag inte det Så en dag kommer du inte hit och oj vad vi ska va nyfikna....

Jag börja just undra var du var med...

• 4barnsMom

Anniqa, magen är välväxt! Fiiin! Så den är nog färdig när den kommer. Så spännande allt är... Nyfiken på overallerna, ska kika in igen

• 4barnsMom

Linda Så du väckte Rolle när han skulle sova Min somnar alltid, är väl av gunget
    (ska be om en färdknäpp här framöver, maken har varit sjuk en vecka)

Anniqa overallerna är söta och magen ser suspekt lägre ut... Väntar spänt!! (vill oxå ha en sån bok, verkar smidigt)

Snöfall, ingen fara, bebben har gott om plats Jag har varit hög med alla mina och de två första var normala.. Inga 5kg iallafall.. Be om en koll och säg att du är orolig, det fick jag fast bm tyckte inte det var nödvändigt egentligen.

Snart får jag besök av en kompis, hon har bf om en vecka Och vet inte om hon vill ha snitt, igångsättnig eller spontan förlossning.. Hon har fått 2 barn och gått på aurora så hon får välja denna gång, men det börjar ju bli dags !! Hon verkar tycka det är gott om tid sss..

• 4barnsMom

Jag har med varit och köpt kläder till lilla bus idag! Två söta bodys och en byxa, lindex basic och jag gillar deras baskläder. De är såå fina och enkla, lätta att matcha med rött eller blått sen De ligger redan i tvättmaskinen *ler*

Min kompis som var här idag är så lugn! Bf om en vecka och hon är så coool, sen när hon börja stöna i hallen blev jag nervös Men det var bara lilla killen som knölade lite i bäckenet... *puhhh*

14/2
    15/2:
    16/2:
    17/2: kidA
    18/2:
    19/2:
    20/2:
    21/2:Linda å Fredde, Malinz81
    22/2:
    23/2:
    24/2:Kanske en Saga
    25/2:
    26/2: Kasper
    27/2:
    28/2: axxette
    1/3:
    2/3:
    3/3: morotsjos

Ikväll börjar LOST!!! *Hurrar*

• 4barnsMom

Jag fick minsann inga 25%.. Fusk! Kanske beror på var man bor... *suckar*

• 4barnsMom

Anniqa, konstig man du har Klart vi lyssnar och är nyfikna!

Caza, jag höll på med att få ett snitt så jag vet hur du känner. En sorg att ev ej får föda som man tänkt, men lite bekvämt kanske? Om man vill försöka se det positivt...

Nu ska jag gnälla mera.. Jag fick bara en kupong på 25kr rabatt på lindex och har anmält mej till sms servicen!

Igår efter en vända på stan så var jag mör Ont i hela kroppen, öm och bäckenet var som sönder på nåt vis...? Shoppa och orka inte ens laga mat..
    Då tycker maken att han vill mysa till det på kvällen när man är närmast död Hmm...

Sen är jag med bra trött på att va gravid, vill den bli utlockad med en kaka kanske? Barnen är trötta på att vänta och jag är känslig som f-n...

Kommer till skolan och bonussonen visar för en annan förälder att han minsann fått TRASIGA strumpor på sig av sin bonusmamma! Han har väl klätt sig själv.. Sen tycker han det är mitt fel att han inte haft med skridskor till skolan, när INGEN sagt att han ska ha det!! Sånt gör mej lessen ... Då är det illa. Talar gärna om ALLA fel han tycker att jag gör för sin mamma med.. Men nu har jag talat med henne med Så hon inte tror på allt...

Måste få gnälla lite... Mina barn ser ju mej som mamma/idol, han verkar se mej som hot/markservicepersonal... Sånt är jobbigt Usch, dålig morgon..

• 4barnsMom

axxette, jo nu är det bra. Har varit ett helvete med rättegång osv.. Tilloch med så jag blev anmäld till soc! För att han inte skulle fått mat och sånt trams *ler* Lades ner rätt fort, hon var väl känd där för att bråka med fadern.. Nu är vi trevliga och jag gav dom en blomma när de fick barn i dec Stort av oss..

frutti, nog är det jobbigt när man har en sån där dag.. Då får man titta in här och beklaga sig lite..

SnutteNuttan, kul att se din skattning. Vi ska dit på måndag och då är jag 36+2 precis som du idag! Jag längtar sååå!!

Linda, jag känner oxå en massa skumma saker och inser att det är allt prat och en vild önskan!! Vill ha bebis nu!!

Nu har jag haft en bra dag och fått sova lite så nu känns allt bättre än imorse.. Är så gräsligt labil idag!!

Kommentar vid matbordet. Usch vilken otäck saft, den har nog Susann köpt! Måste det jämt vara jag som gjort allt fel här i världen!? Maken, snäll som han är. Nej, den har jag köpt.. (fast det var jag) Tror han inser att jag ibland inte kan ta ALL kritik....

Men att jag bryr mej alls? Konstigt... Jordens förvärkar idag Nåt bra idag!

• 4barnsMom

Puh, idag trodde jag att jag skulle få barn på lidl Nejdå, men de har slavvagnar.. Varför ska jag dit? *kliar mej i huvet* Just det Billigt !

Här blir det en Saga och ev en Simon, jag har andra favoriter med .. Alina? Någon som känner nåt pos eller neg om det? Min farmor hette Elma, Alina.. (finsk variant)

Men pojknamn är en mardröm! Jag vill ha ett på E.. Vi har ju två pojkar på S och en flicka på E, som det är nu så jag vill ha ett E-namn till...

• 4barnsMom

www.pippilotta.se/

Ni har kanske redan hittat hit men vad jag gilla priser och saker där!!

Beställde genast några amningsinlägg i flanell, för 70kr med frakt, är ju billigar än de tar här i affären ju... Måste kolla om de är bra bara...

God Morgon alla februarimammor föresten!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!