Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Grattis massor skånenettan!! Blev ju att rysa.. Är nära för oss alla nu Ååååhhh, längtar!!

Nog för att förvärkarna varit hemska idag och igår, men bebis lär jag inte få se ännu.. Känns inte så..

LOST ikväll!! Jippie!!

• 4barnsMom

Lugnet före stormen?? Mina är grymma, ajaj... Igår var ingen lek..

Fundrar allvarligt på nån färdknäpp eller nåt... Finns andra förslag på att få fart på detta??

• 4barnsMom

Haha, jo det vore en syn!! Ska nog städa lite... Putsade en dörr vi dragit upp ur källaren häromdagen.. Ser lite mer lortig ut och akvariumen ser ut att behöva ett par tag till...

Här är renare än på flera år... Maken är sååå imponerad och barnen gnäller, måste vi plocka upp varenda grej jämt?? Jag är manisk...

• 4barnsMom

Hej flickor! Tog fl- ledigt idag och lät barnen spela

Inge kul med en bm man inte gillar, men min har farit till thailand Så jag får kanske en annan... Ska ju till läkaren så det lät som att nån mäter väl dej lite innan och så.. Hm, organiserat värre!!

Förvärkar var på tal.. Nu när de börjar göra ont så är det riktigt jäkligt.. När magen blir hård och man flåsar lite och sen är det över... Sen drar det nere i musen Då vill man ju ha flera och onda värkar Men så är det sluttränat för idag! Det är vad jag kallar förvärkar

Nu ska jag dammsuga och fixa barnens rum inför min slappa period som inträder så snart bebben är ute! (Hinner väl med ett race till genom huset innan liten kommer men, men...) Inga barn, ingen karl, bara jag hemma.. Skönt! På med nån bra musik och städrocken!! Tänk vad jag uppskattar ensamheten ibland

• 4barnsMom

Mmmm, sööööt!!! Vill ha, vill ha... *luktar lite* såhär på håll!

• 4barnsMom

Usch Julius.. Jag är inte den som vrålar ambulans hur som helst Men kolla upp det om det inte känns bra.. Vi har ju kommit så långt i graviditeten, jag skulle bli såå nojjig själv... Skadar ju inte att kika så kan man sova lungt sen. (Skulle tro på kiss, när man spänner till sådär så kan det nog bli så Annars är det kanske bra att kolla det med)

Håller tummarna för att det ger sig, eller snällt sätter igång nåt kanske

• 4barnsMom

Först nu kommer jag och kikar in..

Idag tog jag en promenad i snökaoset som börjar om här Jösses så ont överallt, maken plocka upp mej och skällde lätt för att jag är ute och halkar (hade såna broddar) Nån förvärk fick jag väl efter vägen men sen har det varit lungt

På tal om bedövning så vill jag tillägga att jag varit oförskämt pigg och uppe och skuttat efter mina två och hade EDA på båda..

En bm på förlossningen undra vem jag hälsa på när jag kom ut med väskan på axeln och bebisen i lådan och leta efter eftervården. (sambon hade åkt hem och jag hade klätt upp mej i egna kläder, skönt!) Hoppas att jag mår så igen!

Nu kan jag ju inte gnälla på att bebben är lugn iallafall, så busig! Och jag har såå ont på en fläck där lilla stjärten är, har fått en extra bristning där med Kan liten variera sida så jag inte blir snedrandig tro?

Nu är jag visst bjuden på fest hos BB (big brother) Måste gå och låtsas vara med!

• 4barnsMom

Så det är flera bebbar som gillar godis Min är ett riktig matvrak, reagerar på allt! Köttfärs och heta tacorätter blir den alldeles vild av! Även allt sött godis..

Mysigt! Min mamma var här nyss och undra lite lätt om vi behövde nåt till bebis.. Vi har ju allt! Men är lite tomt på pyamasfronten, så det önska jag. Och nya fina labansängkläder till liten bus, kan ju va kul med nå nytt med...

Annars har vi ju det mesta och det som inte är slitet kör vi om igen Blev och fundera på vad som man missat? Har ni förslag på vad man kan ha missat? (Nu när hon fråga så fint ju )

Jag är ju så desperat och vill ha förvärkar, flera!! Men inte ens en knäpp gav resultat.. Är väl för tidigt kanske... V 38 idag föresten!! Jiha!!

Fick veta nyss att bonussonen kommer hem imorgon med värsta förkylningen, kul.. 39 i temp nu.. Hinner det ta några varv runt på barn och vuxna innan bf då... Blir mina barn sjuka om en vecka när bonus åker till sin mor och så blir bonus sjuk igen när han kommer tillbaka nästa gång. Så går det runt här.

Nu ska jag laga en goood middag... Är ju bara så kul att in och kolla vad ni alla har för er och om det finns känningar..

• 4barnsMom

Jag vill med ha mera värkar, fick ett par här på em som var riktiga rysare Sen gav det sig igen...

Knäppte inatt
    Har idag, städat hela huset!! Maken har hjälpt till men jag har slitit hårt jag med.
    Lagat mat och släpat gud vet hur många kilo mjölk, kräm och fil från affären...
    Rivit ut alla tunga jättetjocka mattor, släpat in dom igen... Inget händer

Bara när jag står och gör mat får jag dom, knåda ihop en köttfärslimpa var effektivt...

KidA Grattis till en start!!! Håller tummarna!! Åhh, snusa bebbe!

• 4barnsMom

Föresten är det nån mer än jag som blir rädd av att se sig i spegeln efter planläge?

Inatt somna jag i soffan och när jag såg mej i spegeln blev jag orolig.. Ser ut som nån skojat med silikon i hela fejset!!

Läpparna är enorma, jag har stora i vanliga fall, men detta!!

Imorse var det ännu värre, ögon locken såg ut som jag gråtit hela natten och läpparna jättefeta! Och så en redig kran på det sen.. Jag är sååå snygg! Mannen bara flinar, gulligt.

Kanske är vanligt...

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!