Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Hoppla, hoppla!! Vad roligt!! *blir alldeles sprallig här jag sitter* Annika har fått en tös!! Kan ju inte vara ngn annan Hennes sambo heter väl magnus, om jag inte minns fel Vem är på tur?? Snuttan? Morotsjos? Kanske en saga eller Selma??

axxette- Rolle dansar oxo rätt bra i magen. Försöker ibland att greppa h*ns fot/fötter, men då drar h*n undan dem kvickt Men så kommer lilla fossingen tillbaka igen..hehe.. Skickar en varm kram till dig å din son, hoppas att d blir bättre snart och att ni inte är så uttråkade.. Har oxo snö-skit-väder här..blåser som f*n!!

Har varit på bibblan m Fredde idag. Gravid-yoga, Gravid, amningsboken och ljudboken GÖMDA (Liza marklund) blev mitt kap denna gång.
    Yogan är utesluten, men däremot inte andningen.. *läslampan på* får väl se då..

Kör försiktigt alla ni som ska ut!!! livsfarligt ju...

• Linda å Fredde

malinz81- men huuuga..har du måsta gått lös på sambons skor??!!
    Tyckte att det var illa nog att jag behövde använda Freddes jacka, men gud så hemskt att du måste stjäla hans skor oxo... *gapar stooort*

• Linda å Fredde

Hjääälp!! har uppdaterat till det nya FL.. snurrar runt å fattar nada..men skam den som ger sig

• Linda å Fredde

Jag vill oxo gifta mig

Brukar vara inne på bröllopstorget (systersajt till FL) å snurra runt!! Har givetvis hittat min dröm-bröllopsklänning.. Finns i UK för endast 867 pund... Närmare 9000 kr alltså.. Men den är ju designad ååååhhh..
    Min mor har redan sagt att dom ska betala för kalaset Så nu väntar jag på att Fredde ska "popp the question".. Fast det är klart, vi blir nog mer enig ist..som vanligt. Bestämmer tillsammans att vi ska gifta oss.. Men visst hade d varit lite romantiskt med den där frågan...*drömmer mig bort*

• Linda å Fredde

Go'kväller

Anniqa- Stooort grattis!! Supersöt prinsessa *ler igen*

axxette- tror säkert att din lillkille kommer att växa ikapp sig, vissa är säkert bara lite långsamma i starten Du ska se att allt kommer att ordna sig.. Att vara lite nervös är helt på sin plats, det skulle nog alla vara i ditt ställe.. Jag har ju inte gjort ngt UL sedan v19 & skulle helt klart vara nervös, tänk om ngt gått fel under vägen. Förhoppningsvis hade din eller min BM upptäckt det vid det här laget, tror du inte?? Dom testar ju allt möjligt hela tiden, blod, väger, mäter, lyssnar..osv.. någonstans borde ju ett fel ha upptäckts.. Tror du kan sova lugnt Lycka till imrn!! Å tack för boktips!

Ser att det är ett flertal som varit hos BM å gjort en sammanfattning av graviditeten. Imrn är det min tur Hoppas verkligen att detta blir mitt sista besök, men sån tur har jag ju inte.. Blir så avis på er med förvärkar, värk i ryggen (mensliknande smärtor) rosa flytningar och gud vet allt.. Får glädjas åt er ist Några tecken på att saker å ting går mot sitt slut..

Sov gott nu brudar med stora magar

• Linda å Fredde

lajban- skickar ett fång m kramar till dig.. hoppas verkligen att du får sova bort allt det onda å vakna pigg å fräsch imrn.. *tröstar*

• Linda å Fredde

Go'morron
    Vilken natt!! Inte mkt sömn, nej. Har dessutom inget att skylla på.. Möjligtvis att det var för varmt. Vi insåg häromdagen (när d var närmare -20 grader ute) att det var dags att slå igång elementet. Men nu har ju temperaturen skiftat IGEN, vilket innebär att det blir för varmt.. Kommer att bli jobbigt när Rolle kommer, vi är vana att sova kallt.. men lille Rolle ska ju inte behöva frysa. Så det är väl bara att vänja sig..

Spänd på mötet m min BM idag. Förbereder mig inför ett regn av tårar efteråt (slår ju aldrig fel), men nu hoppas jag oxo att trenden vänder
    Idag är det dessutom dags att ta nya kort på magen. Hoppas verkligen att jag får bildbevis på att magen har sjunkit ngt..men d känns ej så.. Ska Rolle aldrig komma ut???

• Linda å Fredde

Grattis kidA!!!
    Vilken fin prins!! Å jag håller med Ellynil, vilket fint namn!!
    Hoppas att mor å som mår bra

• Linda å Fredde

*dyslektianfall* Mor Och SON ska det stå... men d kanske du förstod

• Linda å Fredde

Ikväll snurrar jag bara runt lite i cybervärlden.. Läser era inlägg med ett leende.
    Snart kallar soffan igen, ååhh så skönt det är att bara få vara. Inga smärtor idag, så jag är lycklig.. trots att jag varit hos BM idag.
    Hon är ju lite märklig min BM. Kommer inte överens med henne alls.. Mer att läsa om detta finns i min blogg/dagbok om ni har lust.
    Ha en superfin kväll tjejer

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!