BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Men jisses vad ni skriver..Tog mig en halvtimme att komma ikapp
Rolle har tydligen ingen lust att lägga sig med huvudet neråt. Hög mage och en massa sparkar överallt. Ingen speciell press nedåt, bara ngn spark emellanåt. Vibrerar i hela underlivet..not najs..
Men jag antar att Rolle vänder sig så småningom.. Annars blir jag stressad, riktigt stressad..
Morotsjos- ååhh vad kul att bebisarna växer så det knakar!! Kan verkligen förstå att det är tungt nu. Bebisar, moderkaka och livmoder..å allt detta vatten.. Undrar just hur länge du kan ha kvar? Vilken vecka är du i nu??
Ang bedövning- bara ge mig allt!!! Vill inte trötta ut mig själv eller bebisen. Tar det den dagen då förlossningen börjar.. Men det lutar mot det mesta tänkbara...
Mat och mage- hmmm.. Inte så förtjust i frukost längre, tyvärr. Kan inte äta speciellt mkt heller, tryck under bröstet. Magen sköter sig, har ju haft lite problem förr..men idag är det toppen
Katrineplommonpure, fil och kruskakli är mitt tips mot hård mage! Kruskakli ska dock tas med försiktighet, och viktigt är att man dricker MKT vätska, annars får det motsatt effekt..