Fler som ska komma i form efter förlossningen?
Jaha då är det dags att komma i form efter förlossningen och graviditeten då jag gick upp 28 kilo och nu är det två veckor sedan dottern föddes och jag har gått ner 12, alltså 16 kvar att gå ner! puuh, hur det nu ska gå!!? Någon som vill följas åt???
Första veckorna nu så är det promenader och knipövningar som gäller och "vanlig" mat och enbart godis och fika på helgerna, sen tänkte jag om ca 1 månad börja med träning på gymmet ett par dagar i veckan, för dessa 16 kilo ska väck!! Jag ammar och kommer under denna tiden inte på något sätt att banta eller äta mindre mat, utan jag håller mej till kostcirkeln!
Hur gör ni med kläder så länge? Går ni i tights och tunika, jag vill ju såå gärna pressa i mej i ett par jeans, men dom jag har i garderoben kan jag glömma, isf får det ju bli mammajeans, men det känns inte så kul! Ska man slå till och köpa ett par som passar nu?? för dessa 16 kilo kommer ju inte rasa av mej i höst, så jag kommer ju säkert att ha nytta av dom!! Så flickor finns det fler i samma sits som jag???
Beach 2012