Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo Donkey

Finns nya åkpåsarna också???

• Joddan

Jag har inte heller orkar sätta mig in i selfunktionen. Borde göra det för den är för tajt för sonwn...

• Joddan
    Fujji skrev 2011-09-04 19:28:11 följande:
    Hemma från USA, fick betala 200$ = 1400:-  för extra vikt för vagnen!!! Är det någon som vet om detta verkligen är ok? Vi hyrde en väska från airshells för att vara säkra på att vagnen skulle hålla, den vägde en del bara väskan. Känns surt!

I San Francisco gick det som sagt inte att åka buss med vagn då de var fullproppade och de krävde att man fällde ihop vagnen  = Donkey inte såå smidig. När vi inte skulle åka buss så funkade den verkligen hur bra som helst, shoppade som en galning och Donkeyn rymde alla påsar och annat som vi behövde ha med oss för en heldag på stan. :) Den är verligen lättkörd och lufthjul är att föredra, har saknat det på Teutonian och Babyjoggern.

Nu ska jag försöka mig på att sy en suflett med svärmors hjälp. :)
    NÄÄÄÄ det ska man inte få betala! Vagnväskan ska inte vägas!
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Jag har beslutat att sälja min Donkey! Ska bara knåpa ihop en annons och få tillträde till datorn.
    Hoppas bara att jag inte får massa spekulanter som vill ha en "visning" bara...

• Joddan

Roslagsbanan åkte jag med min UJ duo som är lika bred som donkey o det gick ockaå fint

• Joddan

Ni som undrar vad jag inte var nöjd med min donkey under de 5 veckor jag hade den i mina ägor är följande

-Låg maxvikt (17kg), min son 2,5 år väger om ett par hundra gram 17 kilo och tyvärr tyckte jag att det märktes att sittdelen tyckte det var tungt med honom i. Den "knäckte" till ibland osv.

-Bred, som mono. Visst "de" säger 60cm i mono lägen men en Explorer (62cm) kommer in i min gamla hiss men inte donkeyn? Sedan kändes den bökigt bred i duo och monoläget. Kan ha att göra med att jag är van att köra smaaaala Bee.

-Dyr, ja den är för dyr för att ha ståendes 5 av 7 dagar i veckan tyvärr.

Älskar dock att kunna ha barnen mot mig, älskar att lillan fick plats i liggdelen trots stadiga 8,5 kilo. Älskar utseendet på den. Älskade lufthjulen efter att jag lärt mig pumpa dem . Den är kortare än UJ-DUO och det gillade jag. Fick bra med plats på bussar...

Har nu köpt en phil

Svar på tråden Bugaboo Donkey