Bugaboo Donkey
Och Ted som kommer få agera syskonvagn de kvällar vi är borta och stora killen behöver sova i ngt. Annars blir det mest frog och ståbräda.
Och Ted som kommer få agera syskonvagn de kvällar vi är borta och stora killen behöver sova i ngt. Annars blir det mest frog och ståbräda.
Spigg
Hahahahja det tror jag inte, blir aldrig nöjd. Men man kan ju hoppas
Ups har det varit!
Vart i sthlm bor du?
(min man har jobbat där så jag känner en deö av personalen )
Naj de var åt fel håll. Kan de som jobbar typ nacka farsta hållet . De har oftast lunch mellan 12-13 hoppas de inte kommer då. De är riktigt dåligt för de ringer (oftst) inte innan eller fall de inte har portkoden osv...
Ligger en donkey ute för 8000:-, en duo. Blocket alltså. Tycker det är galet bra pris... För den som bor i trollhättan
Spigg
Tror de levererar med en returlapp på paketet som du fick? Så är det med chassin iaf...
Så var det när jag skickade chassi. Då lämnade jag det gamla i samma kartong med budet
Nä det borde ju ligga i deras intresse faktiskt. Jag har reklamerat varukorg och framhjul också och då inte fått retursedel så då har jag behållt de defekta.
Nån med ceriserosa donkey idag på Andys sickla?
Snart ser man dem överallt men fortfarande hajjsr jag till när jag ser en åsna
Vad är det för kantbandsapparat?
Låter praktiskt!!! Let me know!
Ååååååååååå så fin Flakez!!!!! Vart kommer tyget ifrån!!!!!!???? Har letat efter tyg med fjärilar!
Flakrz
Förstår att de gillade den! Du kan inte sy en lika till cameleon? Har ju sålt min åsna
Donkey-svart är svartsvart, lika svart som sufletten ^^