Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo Donkey

Och Ted som kommer få agera syskonvagn de kvällar vi är borta och stora killen behöver sova i ngt. Annars blir det mest frog och ståbräda.

• Joddan

Spigg
    Hahahahja det tror jag inte, blir aldrig nöjd. Men man kan ju hoppas

• Joddan

Vart i sthlm bor du?
    (min man har jobbat där så jag känner en deö av personalen )

• Joddan

Naj de var åt fel håll. Kan de som jobbar typ nacka farsta hållet . De har oftast lunch mellan 12-13 hoppas de inte kommer då. De är riktigt dåligt för de ringer (oftst) inte innan eller fall de inte har portkoden osv...

• Joddan

Ligger en donkey ute för 8000:-, en duo. Blocket alltså. Tycker det är galet bra pris... För den som bor i trollhättan

• Joddan

Spigg
    Tror de levererar med en returlapp på paketet som du fick? Så är det med chassin iaf...

• Joddan

Så var det när jag skickade chassi. Då lämnade jag det gamla i samma kartong med budet

• Joddan

Nä det borde ju ligga i deras intresse faktiskt. Jag har reklamerat varukorg och framhjul också och då inte fått retursedel så då har jag behållt de defekta.

• Joddan

Nån med ceriserosa donkey idag på Andys sickla?

Snart ser man dem överallt men fortfarande hajjsr jag till när jag ser en åsna

• Joddan

Ååååååååååå så fin Flakez!!!!! Vart kommer tyget ifrån!!!!!!???? Har letat efter tyg med fjärilar!

• Joddan

Flakrz
    Förstår att de gillade den! Du kan inte sy en lika till cameleon? Har ju sålt min åsna

Svar på tråden Bugaboo Donkey