Bugaboo Donkey
Helt galet!
Men vart bor du? Bor du i sthlm? Vilken ålder har du på barnen? Kan stora gå o lilla i sjal/sele?
Helt galet!
Men vart bor du? Bor du i sthlm? Vilken ålder har du på barnen? Kan stora gå o lilla i sjal/sele?
Fy vad jobbigt! Jag har 2,5 åring och 3 månaders men hon hänger bra i selen. Förstår att du känner dig låst. Bor du åt nacka hållet kan du få låna min pärla froggen?
Det är bara att hojta till annars. Är inte så långt, bor i sickla. Hoppas bugaboo skickar det fort. Vet att nån i bugabootråden lagade kullagren själv. Prova fråga där om hjälp.
Men vad är hjullagret???
Mitt hantagsskum hat också spruckit i kanten . Konstigt att den går sönder men min frog från -05 har jättefint skum!
Goldenticket, har alla de problemen efter 2 veckor. Kul! Not...
Äh men repor. De får ALLA vagnar. Inte bara donkey heller! Mitt skum och vobblabde ska jag dock maila om till Bb. Jobbigt bara att skriva på engelska...
Jag har ioff haft tio vagnar, bara UJ och BB och alla har fått repor. De är väl känsliga i aluminiumet?
Ja Spigg! Kan du skriva nått så lägger jag till chassinr etc? Alla tror jag ska vara BÄST på engelska bara för jag heter Joy
Jag!
Har inte provat mer än på min frog och Bee+
Har skip hop duo dubble