Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo Donkey

Spigg. Du kan ju prova anmäla den tråden som ska bort och förklara läget där till dem.

• Joddan

Nu har jag köpt en Skip hop Doubble DUO att ha på min Donkey! Hoppas den sitter bra, har väskkrokar också fall de skulle vara bättre. Gillar inte att ha den på "axelbandet" på vagnen. Snyggare med krokar
    Trodde den skulle komma idag från södra sverige men den verkar ha fastnat där. Var det inte nån av er som ochså skulle få från Watts o de skickades i torsdags??? 

Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Vad FIN sandfärgen är! Mkt finare än på cameleon!!! 

Cassie2007 skrev 2011-08-01 10:27:11 följande:

Hoppar in i denna tråden istället med då Glad
    Slänger in lite bilder här med. Det är samma som innan men struntsamma =) Har fått hem åkpåsen den gula från paul frank som ja ska ta kort på i vagnen. Sitter jätte bra, så åkpåsarna som hör till Camelon sitter bra till Donkeyn med Glad De bilderna kommer lite senare =)
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Min Donkey är visst i KÖPENHAMN sedan 29onde. Det står "in transit to" på "status". Vad menas? Varför åker den inte uppåt sthlm?

• Joddan

Ja det ska jag absolut göra. Vet bara inte hur man lägger bilder från galleriet till tråden. Men absolut lägger jag in bilder!!!! Har köpt en skiphop doubble duo slötväska också jag hoppas passa

• Joddan

Jag MÅSTE ha skötväska och tror den blir bra. Inte den snyggaste (har haft flera hobo och petunia innan) men säkert praktisk!

• Joddan

Sonen får plats! Det går ju att flytta upp suflettspännet typ 5-8 cm högre upp så han har mkt tillgodo! *lycklig*
    Har lagt upp bilder under "vagnar" men bilderna är tagna innan jag kom på det där med sufletten, så nu är den ännu mer rymlig. Men jag får själv inte in dem i bildtråden. Help!

• Joddan

Tack! Ja så lättad att han får plats. Den är grym att köra också. Imorgon ska jag till läkaren med Lillo och lämna storebror hos mormor på vägen. Då är det ju bara stt ts bort hans sittdel smälla ihop chassit så är jag och Lillo ready to go ensamna! Gillar iden!!!

Svar på tråden Bugaboo Donkey