Bugaboo Donkey
4 små älsklingar: hittar du något så säg till, jag har inte sett.något speciellt till Donkey och ska sy ett själv. Behövs nu i höstvädret då det fortfarande ej är så kallt då man kan använda åkpåse..
4 små älsklingar: hittar du något så säg till, jag har inte sett.något speciellt till Donkey och ska sy ett själv. Behövs nu i höstvädret då det fortfarande ej är så kallt då man kan använda åkpåse..
4 små älsklingar: eftersom jag just nu är på jakt efter tyg (vind/regn skyddsaktigt) och utbudet i vår lilla stad är mkt begränsat använde jag idag en footsack från Emmaljunga, jag sydde fast två större knappar på footsackens sidor, tog ett tjockare svart gummiband, gjorde öglor i båda ändarna på det. Sen var det bara att "klä" vagnen med footsacken, trä öglorna kring knapparna och gummibandet bakom ryggen på sittdelen, funkar perfekt!!!
ser inte så jättetokigt ut heller......alltid en lösning tills jag finner tyg
JANniela: kolla med flygbolaget ni ska flyga med. Vissa flygbolag hyr ut transportväskor..
Mabaja: Nackdelar; selen, den är väldigt tajt och ligger bakom barnet - dock har jag lyckats få till den så den bara går runt midjan, mellan benen - titta i bildtråden. Alla varningstexter är väl inte heller så vackra, och de verkar ju vara fastsydda överallt..... Är lite orolig för att sitt och liggdelen är så smal, hur ska det gå med åkpåse, overall osv...dock när jag tittat på andra vagnar där barnen sitter bredvid varandra så är de också väldigt smala. skulle vara toppen med regnkydd till varukorgen och en ootsack till sittdelen nu när det börjar bli kallt men ännu ej vinterkallt...
footsack inte ootsack..
Såja, då har man beställt tyg för att sy en footsack! Köpte bävernylon, det ska tydligen tåla regn och ffa vind, samt mönstrat fleece som jag ska ha på insidan av footsacken, hoppas det hinner komma snart för när Bebis kommer lär jag inte ha tid a sy
daniels baby: det tog cirka 3 dagar för mig att få den sen den kom till Köpenhamn - och jag bor i Norrland....
Smoolan: till mig sa de att de får sakerna om cirka fyra veckor, men jag hade vagnen inom fyra. Jag fick tracking nummer utan att be om det. Kvitto kom med paketet, men jag bad om att få en kopia hemskickad tidigare och den fick jag två dagar efter jag bett om det.
Maria1980: Har och har haft Maxi Cosi Cabriofix. Till första barnet lånade jag syrrans, men nu då hon också är gravid köpte jag eget. Har inte provat några andra, men var jättenöjd med det. Dessutom ligger det bland de bästa i tester. Jag köpte det tillsammans med vagnen från WH Watts, då det blev flera hundringar billigare, och köpte easyfix till.