Bugaboo Donkey
Catox9: Har du köpt cocoon ännu?
Catox9: Har du köpt cocoon ännu?
Catox9: Jag köpte på blocket en ny svart cocoon från en affär i Malmö som stängt och har utförsäljning, de har en gul cocoon för 600 kr. Betalade 80 kr för frakt med schenker. Tänkte om du vill tjäna ngn slant....
Fujji: Tack. Skriv när du hittat ngt bra tyg till skyddet för handtaget.
Catox9: Jag gick in på blocket och sökte på cocoon i hela sverige, hittade flera, men bara 2 företagsannonser, jag tror affären hette Bejbibejbi. Mailade dem och fick fraktkostnad. Betalade via bankgiro, och spårar nu paketet via schenker. Lycka till.
luvan83: Jag tog loss axelremmarna och föste dem i midjeremmarna, använder bara midjeremmar + den mellan benen. Titta i bildtråden på de första bilderna jag la in, där har du även bild på sittdyna och hur remmarna ligger i den.
NaBas: jag skulle nog tippa på att cocoonen räcker till 5-7 månader, beroende på bebis storlek, 4 år låter överdrivet... wiesio: cocoon är en liten åkpåse till den nyfödda bebisen, fördelen är att den är smal och liten och ligger mkt bra i Donkeyns liggkorg. Extension set är vad jag förstår det utöver monodelen alltså liggkorg, sittdel till Donkeyn.
Catox9: hittade du cocoonen? Jag har fått min idag!
wiesio: vad jag förstår så nej, har du köpt vagnen som duo så ingår extension kit (syskonsitsen, sufletten, bumperbaren, regnskydd). Kolla i början av bildtråden där har CherryD bilder på en orange cocoon i liggkorgen.
Om ni inte behöver använda axelremmarna, fäst dem då i höftremmarna då behöver man ej böka mer vid.byte av sittdyna/åkpåse...
Fujji: vad använde du för att fästa runt? Kardborrband? På hela längden? Vad är det för tyg?