• NaBas

Bugaboo Donkey

Nu har jag lagt in bild i bildtråden med mina hemmasydda suffletter..

• NaBas

pärla: Men åker inte selen ut då till exempel om barnet skulle dra i selen?

• NaBas

Hej

En fråga ang ståbräda då det är helt främmande för mig..

Kan man använda de "universala" ståbrädorna på marknaden eller är det bara Bugaboos egna som funkar?

Och är det någon som provat?

• NaBas

Mitt låter också.. och det bli bara värre, tycker det låter från båda sidor där man justerar handtaget.. ska försöka smörja och se ifall det hjälper.

Köpt från WH watts, har för mig att ngn härinne försökte reklamera men de var inte så hjälpsamma.. så kanske hör av mig till Bugaboo direkt.

• NaBas

fick punktering idag.. någon hade kastat/tappat en massa häftstift på marken som jag inte såg blev så där sur eftersom jag inte var nära varken hem eller någon cykelaffär .. men åkte sen till en team sportia butik här och skulle köpa ett lagningskit men så hade de även slang som passade fick även hjälp och den kostade bara 60 kr .. har för mig att någon frågade om vart man kunde köpa innerslangen ..

• NaBas

Hej!

jag vet att det finns bild på en Cameleon sufflet på en Donkey, och det var inge vidare.. men vet ngn/har ngn provat en donkey på en Cameleon?
    vet att camen bara har två bågar men om man skippar den sista...

• NaBas

Hej.. Till er som kanske vill ha vagnen ännu fortare så vet jag att babyshop just nu har 15% rabatt på allt. så då kan man få hem en Donkey duo för ca 12600. beställde själv en sittdyna och solparasoll.

• NaBas

De gällde i helgen. .. Har just fäst mitt svarta parasoll och min svarta sittdyna..mycket pill med selen...alltså från Babyshop..

• NaBas

Hej!
    Jag använder sittdynan för att skydda vagnen mot smuts och kan hålla med om att jag önskat att den gick ända ner. Tidigare har jag använt en uppsydd suttdyna och den halkade ner och klumpade ihop sig under min som när han rörde på sig, men det gör inte bugaboos egna.

Köpte i veckan ett solparasoll också.. tycker det är i vägen och inte vart ute i solen mycket ännu, men jag använde den flitigt med min cam.. så kanske den kommer till användande i sommar.

• NaBas
    down under skrev 2012-04-29 19:32:08 följande:
    En annan fråga,

Det vanliga solparasollett till camen, funkar den på donkeyn eller är det helt andra fästen som gäller?

Ska beställa en donkey snart och håller på att sälja av mina cam tillbehör men om dom ändå funkar på donkeyn

så e det ju dumt att sälja bort dom!

ja det funkar med fäste nr 3
Svar på tråden Bugaboo Donkey