• NaBas

Bugaboo Donkey

Någon som vet om en Bee åkpåse (inte cocoon) sitter bättre i donkeyn än cameleons åkpåse?
    Tänkte eftersom den är mindre.

Catox: Barnbutiken säljer ut sina åkpåsar, de hade gula kvar för 950 fraktfritt

.

• NaBas
    Luella skrev 2011-10-05 17:43:16 följande:
    I dag fick jag min Donkey från Babytown och det ligger två lådor i bilen och väntar på att bli uppackade. Men det blir nog först till helgen.

Jag testade med en Elodie Details-åkpåse i både sitt- och liggdelen och jag tycker att det fungerar utmärkt så jag har köpt den med leopard-mönster. Åkpåsen går dock upp en bit på sidorna där huvudet ska vara men det är bara mysigt . Jag lägger en bild i bildtråden sen när vagnen är klar.

Duffyn: Jag var inne på Barnbutiken (på Gamla Brogatan) idag och de sa att de skulle få in sin oktoberleverans typ nu och att det var leverans nästa vecka.
    Kul att du fått din vagn, jag har hela tiden varit sugen på en elodie åkpåse, men kommer den inte typ glida ner jämt i sittdelen? Eller kan man trä på den på sittdelen så den sitter?
  • NaBas

Karmosin: Är jätte nyfiken på o se hur leopard åkpåsen från Elodie sitter i vagnen, kommer de bilder i tråden snart? Skäms

• NaBas

Jag kände att den var bred första gången jag använde efter att ha använt camen hela tiden och sulky, men inget som stör mig nu, använder den mycket som mono.

Regnskyddet hatar jag också, har inte köpt något tulsa ännu, men bör nog göra det snart..

• NaBas
    Luella skrev 2011-10-10 22:13:57 följande:
    Nu har jag lyckats ta en bild på Elodie-åkpåse i liggdelen. Finns i bildtråden!
    Jättefint!

Jag är väldigt förtjust i leopard mönster:)
  • NaBas
    Luella skrev 2011-10-11 19:16:19 följande:
    Tack! Ja, jag med. Nu är jag så glad att jag köpte den trots vissa ansiktsuttryck från min man .

Bor du i Stockholm? Om du vill vara säker på att den passar kan du gå till tex Barnbutiken för där har dom både Donkeyn och åkpåsar från Elodie så kan du testa. Liggdelen på Donkeyn är ju ganska lång och det är nog därför det funkar.
    Jag har nu köpt en av en tjej på tradera med leopard mönster, en uppsydd av "fluffy muffy". ngt  litet företag i England. Det är en pälsig och lite annorlunda leopard mönster, hoppas den är fin.

Men jag gillar deras åkpåsar så jag ska in och prova den ändå. Funderade ett tag på den camoflage eller svarta(sammet), men leopard var tjusigt.

Vill ha massor!!

• NaBas

FlakeZ: Jättefin suffla!

Det är lite rörigt där i den tygaffären tycker jag.

• NaBas

Jag köpte en åkpåse som är uppsydd efter "universal"modellen, sitter bra tycker jag. Kommer dock att använda den i liggdelen i vinter och till våren i sittdelen. Min 2,5 åring har en ordentlig overall och en filt om han skulle behöva.

Har lagt bild i bildtråden!

• NaBas

Jag köpte en sittdyna (uppsydd) men den klumpar liksom ihop sig när min son sitter i vagnen, hur är det med Bugaboos egna?
    Har ni de till era "stora" barn också?

Svar på tråden Bugaboo Donkey