• NaBas

Bugaboo Donkey

Hej! Betalde 70 pund för frakten via wh watts, förväntas få den om ca 2 veckor tror jag. Tog svart bas med sand top. Har inte bestämt mig om jag vill ha dynor från bugaboo eller om jag vill sy upp det.

• NaBas

Tesan L: Jag skulle ta alternativ två, att vänta med den andra sufflan och sittdyna till den andra, men det är jag de! Jag tycker inte det är för mycket.

• NaBas

Spigg: Jag tycker mer att det är gulligt på små barn, men självklart passar alla färger alla barn vare sig de e flicka eller pojke, och så är det en smaksak.

Tycker att det är kul att leka med färger som man kan göra med den här vagnen, och rosa och blått skulle verkligen vara fint, för de är två relativt starka färger.

Självklart gör Tesan L som hon vill!

• NaBas

Är det någon som beställa sittdyna eller liknande av mammapåvift?

Finns de andra som ni känner till syr upp, vet att det kom upp i gamla tråden men orkar inte leta igenom den, vill beställa sittdyna och en skötväska om de skulle gå.har bestllt min vagn med sand top så tänkte i så fall ha färgade dynor och matchande skötväska. och ett bumperbarskydd såklart:)

Har ngn Bugaboos egen skötväska, den ovala modellen?
    Undrar om man kan ha den i varukorgen?

• NaBas

Hej!
    Jag har beställt en sittdyna, en tjej som ska sy upp,

Jag undrar om ngn har lust att mäta från sittplatta till där selen ska sitta, så hålen hamnar rätt tänker jag, jag skickade de mått som står i FAQ, men så hon gör hålen på rätt ställe.

tack!!

• NaBas

förresten, ni som beställde från WH watts, fick ni alla kvitto hemskickat?

Det har gått mer än två veckor sen ja beställde men jag fick bara ett mejl med ett ordernummer,men har för mig att jag läst att ni fått ett hem också?

ska höra med dem kanske...

• NaBas

Jag längtar så till min kommer! Drömmer om den typ varje natt.. och bebis såklart..

• NaBas

Tråkigt när sånt händer... Jag brukar oftast inte köpa ngt när de direkt kommit ut på marknaden, känns att man köper de med en stor risk eftersom det inte är prövad liksom... Men nu kunde man ju inte vänta..

• NaBas

Repor är ju tråkigt, hmm.. kanske Ska sy ett skydd som bumperbar skydd för att undvika repor..

• NaBas

Jag har beställt från wh watts, för fyra veckor sen, betalningen gjorde jag per telefon. Och idag fick jag ett samtal om att min vagn skickas och är här nästa vecka!

Svar på tråden Bugaboo Donkey