• NaBas

Bugaboo Donkey

ews skrev 2011-10-17 22:10:27 följande:
    Är det någon som vet om en åkpåse som passar i donkeyn som man kan öppna upp fotändan på?

Och om ngn vet om min fråga om babyskyddet akta graco till donkeyn o adapter och det så får ni gärna svara :) Står om det längre upp på denna sida.

Tack!

He
    Ang adaptrarna, har du kollat på bugaboos hemsida? tror du kan finna svar där också? om ingen här inne kan svara på de:)
  • NaBas

Hej!

Ni som lämnar av ert stora barn på dagis tillsammans med  sätet, har ni ngt tips på förvaring? Jag tog med en ikea påse sist men den får inte riktigt plats.

• NaBas

På min sons dagis är det ocjkså en sorts veranda, Har nu bara ett tullsa regnskydd, och den har jag alltid med miog i vagnen, så jag får nog köpa ett till..

Hittils har jag fått lämna den inne hos personalen, men de blir så jobbigt att jag varje gång också måste be dem gå in och hämta den åt mig när jag kommer och hämtar min son.

• NaBas

Hur funkar skip hop double när ni har vagnen som mono? sitter den bra då också?

• NaBas
    emkalo skrev 2011-11-11 10:08:29 följande:

Nu n är vi äntligen ska beställa börjar jag tveka Mkt pengar! Kommer dottern vilja åka vagn ngn längre tid (2 år o 5 mån när lillebror kommer)? Men även att jag kommer inte våga göra ngt med vagnen eftersom den är så dyr Känner ni oxå så? Vi bor i friliggande hus med (lång) grusad uppfart och 4 (höga) trappsteg upp till ytterdörren, hur mycket stryk kommer den ta av detta? Får kanske bära ner vagnen och sen lägga/sätta i barnen?! Men dte känns ju nojigt oxå. Är ni andra nojiga?

Min son är 2,5 år och åker gärna vagn, vi åker mycket kommunalt så därför tycker jag också att det är praktiskt att ha honom sittandes.

Är kanske också lite nojig, men det är man bara i början eller om ngt känns fel.. trodde för en sekund att sufflettfästena gick av härom dagen, då fick ja lite ont i magen, men annars är det inget man tänker på hela tiden direkt.

Jag älskar verkligen den, min bebis sover i den även hemma på dagtid, och min 2,5 åring gör gärna också de..
  • NaBas

Lindus82: UPS kunde lämna vid dörren om man skrev en fullmakt och hängde på dörren. Kolla med de som ska köra ut.

• NaBas

Emkalo: jag köpte min cam av promworld för några är sedan och det gick jätte fort. Men donkeyn ville de inte sälja till mig i sommras så da blev det wh watts.

• NaBas

Naimisen: Jag har för mig att jag har sett att kidzshop har den adaptern för två för maxi cosi. Vill sjalv köpa en fast för ett barn bara, men Ska beställa hem via en vän från England. Blir ngn hundring billigare.. Ni som har bugaboos egna dyna, är ni nöjda? Hur blir den efter tvätt, om ni har tvättat den.. Funderar på att köpa en eftersom den jag har klumpar ihop sig i vagnen när min son rör sig.

• NaBas

Den nyaste som lanserats i höst Ska vara varmare än föregående modeller på bugaboo åkpåsar.. Har inte sett den men jag har anvant bugaboo egen till Cam förr och med overall räckte det förra vintern.

Svar på tråden Bugaboo Donkey