• Fujji

Bugaboo Donkey

Hur gör jag för att lägga in bilder? Känner mig helt oteknisk! När jag klickar på lägg upp bild så hamnar jag högst upp på sidan, kan alltså inte bifoga! För övrigt är jag hemma då dottern inskolas, vilken lyx! Full färd att påbörja sittdelsöverdrag, känns sååå mycket enklare än sufletten...

• Fujji

Har nu lagt upp en bild på sittdelsöverdraget, det är grönprickigt på baksidan och jag struntade i att ta ut hål för selen då vi ändå bara använder den runt midjan. :) Handlade på mig massa tyg på rea igår, turkost manchester, rosa grövre tyg och ett rött med runda stora prickar på. Det som jag lagt upp var av tyg jag hade hemma, alldeles för stretchigt tyg inuti...

• Fujji
    JANniela skrev 2011-09-14 07:22:36 följande:
    Hej

jag har inte gått igenom hela tråden så jag vet inte om detta redan har fått ett svar...

Hur flyger man med Donkeyn? Till Chameleon som vi hade förut hade vi en sån där speciell resväska, men den passar ju inte till Donkeyn.

Vi ska förhoppningsvis flyga hem till Sverige till jul med en 2 månaders  och en 2.5 åring, så båda behöver ju Donkeyn att sitta eller ligga i när vi är hemma också.
    Men jag  blir lite orolig när jag tänker på hur flygbolaget kommer att hantera barnvagnen om man bara checkar in den utan nåt skydd.

Är det nån som vet, eller har flygit med Donkeyn redan?
    Vi hyrde en väska från airshells.se, vi tog den för dubbelvagn för att vara säker men det räcker nog med den för enkel kombivagn! Annars kan man säkert byta på plats om det inte skulle funka med den enkla. Den för tvillingvagn var hur stor som helst...

Annars kan man tydligen köpa Stokkes prampack, sa dom till mig iaf där jag köpte vagnen i USA.
    Våran höll iaf utan skråma från USA till Sverige i väskan från airshells. :) Kostar typ 149:- för en vecka.
  • Fujji
    Lillebror12 skrev 2011-09-14 17:54:54 följande:
    Jag tror helt klart att Prampack funkar alldeles utmärkt! Cameleon får gott och väl plats, tror att vi får ned både Cam och Bee tillsammans rätt enkelt faktiskt. Prampack är toppen, ingen av våra vagnar har fått en skråma trots flygbyten och tveksamma (billiga) flygbolag . Men dyra är de, helt klart. Värt det för oss som reser ganska mycket med barn dock.
    Prampack til Camen passar inte enligt butiken vi handlade från...men har som sagt ej testat själv...
  • Fujji

Ny suflett i rosa nästan färdigsydd! Har fått till en bra mall så nu gick det riktigt bra att sy! :) Roligt är det också, (när inget barn skriker eller tråden trasslar...)

Catox: Roligt att du fått hem vagnen! :)

• Fujji

Spigg: Såååå snyggt!!! Jag är helt besatt av detta syande...!

• Fujji

Nu är jag färdig med min suflett och har faktiskt startat en blogg där jag har intentionerna att lägga ut bilder på Donkeyn med olika tillbehör. Nästa projekt blir en åkpåse och en turkos suflett...

Kolla gärna, inte så mycket ännu dock...

lillstrutsen.blogspot.com/

• Fujji
    memo skrev 2011-09-22 20:47:52 följande:
    Just det, jag loggade ju in för att skryta footsacken är klar, jag är jättenöjd!! Det var mindre jobb än jag trodde, dock så gjorde jag en enkel modell.
    Åhh, kan du inte lägga upp en bild? Jag tänkte också ge mig på det...
  • Fujji

mjmc: Snygg footsack! Ska sy en jag med, dom hade dock slut på svart bävernylon när jag skulle köpa. Jag har nu sytt dyna till min Donkey, kolla in min blogg.

lillstrutsen.blogspot.com/

• Fujji

Vet någon priset för en i singelutförande från England vs Holland?

Svar på tråden Bugaboo Donkey