• Fujji

Bugaboo Donkey

Hej!

Vilken bra tråd. Funderar på denna vagn nu efter att kollat runt lite. Vi åker till USA nu i augusti och jag tänkte köpa den där. Någon som vet vart i USA man kan få tag i den? Hittar inget när jag försöker googla.

Du som har vagnen, hur står är din äldsta? Vi har funderat på en baby Jogger city select, någon annan som gjort det men bestämt sig för bugaboo donkey istället, varför i så fall?

• Fujji
    BejbyBoo skrev 2011-08-01 20:25:49 följande:
    Vart i USA ska ni?
    Det finns en komplett lista på återförsäljare på Bugaboo's hemsida.

Jag har nyss kommit hem från USA och köpte vår vagn i New York. 
    Vi ska till San Francisco. När jag tittar på listan ocg googlar fram butikerna så finns Donkeyn inte med där, någon anledning till detta? Tänkte om jag ska köpa den i en bnätbutik och få den levererad till hotellet... :)
  • Fujji

Jag har nu vaer i onktakt med.en butik i San Francisco som säger att vagnen måste beställas från dom i butik och leveransen då är två.veckor minst från de beställer. suck! Ska jag försöka få.lontakt.med.någpon annsn butik? bitiken.ibSF tog 1499 för vagnen... Är.ni.många som.köpt.den.helt osedd?

• Fujji

Urdäkta stavningen, har en ny telefonn som jsg tydligen inte kan hantera...

• Fujji

Gör ett nytt försök på datorn...

Jag har nu varit i kontakt med en butik i San Francisco som säger att vagnen måste beställas från dom i butik och leveransen då är två veckor minst från då beställer, suck! Ska jag försöka få kontakt med någpon annan butik?Butiken i SF tog 1499 för  vagnen... Är ni många som köpt den helt osedd?

Vad är det som ingår i grundpriset?

• Fujji

Nu är jag ju helt såld på att köpa denna vagn! Jag har inte alls gillat Bugga tidigare men tycker denna är mycket snyggare än Camelonten. Ni som har offwhite på sufletten, hur funegrar det med smuts osv? Någon som har prisuppgifer på diverse tillbehör så som skötväska, sittdyna, insektsnät osv?

• Fujji

Nu är jag i full färd att beställa en vagn från Giggle i San francisco. Måste dock betala innan dom beställer hem den. Längtar nästan mest efter att få hämta ut den och i andra hand kommer resan. :)  Priset verkar ligga på 1499$. Såg för övrigt att barnvagnslagret.se säljer dom nu för 14 495:-. Jag körde på en helsvart, får se om jag köper till nåt i USA för att få lite färg...

• Fujji
    Lillla My skrev 2011-08-05 23:01:59 följande:
    Ja, Tullsan tar ju också lite plats. Vi får skicka in produktförslag till BB! Man måste ju få med sig lite mer än bara regnskydden i varukorgen. 

Nu har jag sytt bumperbarskydd, tycker de blev bra. De är svarta och på håll syns det knappt att man har något på. Ska testa dem med barnen i morgon och sen troligen göra fler med något broderat på, ska bara klura på vad. Det var kul att sy idag! Tungan ute
    Har du möjligtvis några mått som du sytt efter? Jag ska ju som sagt börja anmvända min vagn i USA och känns bra om jag kan få på skydd på en gång så det slipper bli fult...
  • Fujji

Dom säljer vagnen på barnvagnslagret.se vet dock inte om det är omedelbar leverans. De annonsersr iaf på blocket. Vet någon om det finns någon butik som hsrr ett demoex att titta på?

• Fujji

Hej alla! Min vagn är beställd och vi får hämta den först 4 dagar efter att vi anlänt till San Francisco, känns lite surt. Funderar på att köpa en billig paraplyvagn på blocket som kan slänga sen...alternativt ta med vår babyjogger city mini som är supersmidig i stan. Ni som rest och köpt vagn, har ni haft två vagnar tillbaka med er till Sverige? Tänker om tullen blir mer uppmärksam då...

En fråga till, har ni köpt "travel bags" till era väskor? Tycker att det känn så jäkla dyrt med en sån, tråkigt att köpa, men vill ju inte att Donkeyn ska gå sönder på vägen hem!

Svar på tråden Bugaboo Donkey