Inlägg från: Claudia gbg |Visa alla inlägg
  • Claudia gbg

Syjunta för gravida!

Kan du, trolltoka, tjäna en slant på att sy så? Har funderat på att göra det nämligen.... Gör egen deo också som jag funderade på att sälja lite av. Så kanske jag bara kan bekosta min hobby....

• Claudia gbg

Jag är inte ett dugg intresserad av att jobba med detta. Mer dryga ut kassan, finansiera själva hobbyn. Kul att en butik är intresserad! Då får du ju verkligen ett erkännande!

• Claudia gbg

Det är inte så att det finns folk från Gbg som kanske är intresserade av syjunta? Då kan man ju lära av varandra och hjälpas åt och inspirera varandra. Spontan tanke apropå att lära sig sin ol...

• Claudia gbg

Några intresserade iaf! Gråbo är ju inte så långt. Fler?
    Venom
    Claudia Gbg
    Lillfisen? (Långt att åka?)

Nu i juletider kanske det blir för mycket. Men om vi raggar lite folk så kanske vi lyckas få ihop en träff efter nyår?

• Claudia gbg

Vill man vara med på en syträff kopiera gärna listan och fyll på. Vad tror ni om träff efter jul o nyår?

Intresserade:
    Claudia Gbg
    Venom
    Lillfisen
    Viktoria 1
    Mindran

• Claudia gbg

Norskan; har du kollat gårda textil ovanför kaserntorget. Störst sortiment i stan skulle jag tro. Dyrare än SOS. Kolla på mmhbarnkläder också. Vet att hon säljer tyger på marknader och mässor... Googla på henne.

Om och när det blir träff lär du ju få veta det så då kan du känna efter om du orkar. Skriv in dig på listan iaf.

Du är en inspirationskälla trolltoka! *vill också sy massor*!!

• Claudia gbg

Tänkte att jag skulle sy en julduk, löpare. Hur syr jag snygga hörn. Tänkte vika dubbelt för att få snygg kant. Klipper jag av en del av hörnet diagonalt innan jag viker?Obestämd

Svar på tråden Syjunta för gravida!