Inlägg från: Claudia gbg |Visa alla inlägg
  • Claudia gbg

Syjunta för gravida!

Sigrid: byter du till strechnål? Byter du till stretchåtogram? Jag har också haft problem med Jersey men det blev bättre efter dessa ändringar. Programmet kan finnas att välja där du väljer stygnlängd. Kolla helst i din instruktionsbok om du har den. Har också en Singer...

• Claudia gbg

Trolltoka:
    Såg ett par snygga brallor med applikation . Hur har du gjort applikationen? Köpt? Sytt?

• Claudia gbg

Har lånat ottobre på bibblan. Är det olika svårighetsgrad på projekten? Finns en sida där det anges en eller två prickar. Är det kanske svårighetsgraden?

• Claudia gbg

Gussilago: har du virkat ngt i tyg? Har du bild?

Jag har sytt en fleece overall till lillkillen. Mönster fr ottobre 6/2011. En prick i svårighetsgrad. Kämpade med grenen lite. Då ville jag ge upp. Men skam den som ger sig. Fin blev den..! Synd att man inte kan lägga upp bilder fr iPhone...

• Claudia gbg

Kollade in hemsidan. Jag har tänkt mig en brother 3034d. Där kostar den knappt 3000 kr. I Sverige kostar den nästan 5500kr. Vad är haken? Det är liksom för bra för att vara sant...

• Claudia gbg

??? Det låter ju konstigt! För mellanskillnaden kan man ju unna sig en resa till England och köpa själv.

Någon mer som vet?

• Claudia gbg

Hahaha
    Synd att ditt resonemang inte stämmer för då hade vi haft mycket som är billigare i Sverige. HM, Ikea, nudie... Volvo, Saab. Det hade varit ngt!!!

Jag surfade runt lite på deras hemsida och det verkar inte finnas några inskränkningar. Tycker bara att tre tusen är så mycket pengar i prisskillnad!?

Vad är då skillnaden mellan den billigare maskinen och 3034d? Den billigare verkar inte ens säljas i Sverige...

Jag säljer av här hemma som en tok för att skrapa ihop pengar till en ol!!! Någon som behöver ngt ?

Svar på tråden Syjunta för gravida!