Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Ja, jag blir också sugen! Måste sälja våran gamla säng som står i det blivande barnrummet så man kan börja göra iordning!
Ja, jag blir också sugen! Måste sälja våran gamla säng som står i det blivande barnrummet så man kan börja göra iordning!
Var hos BM idag.
Sf 29, vecka 31+2
följer min kurva alldeles fint. Precis under mittlinjen.
Frågade om kurvan och om barnet kommer väga enligt kurvan (i vårt fall 3500). Men hon sa att den kan väga allt mellan typ 2500 och 4500... Kurvan visar bara om barnet är väldigt litet, väldigt stort, om det är tvillingar eller om barnet slutar växa som det ska.
Så så länge den följer sin kurva någorlunda så är det helt lugnt.
Hade gått upp 10 kg för två veckor sen men nu har jag gått ner två... Ligger alltså på +8 Vet inte vad det beror på... Nån mer än jag som gått ner lite igen?
Jag har kvar mitt nick har bytt lösen däremot. Man behöver nog bara byta nick om man är orolig för att känslig info ska läcka ut eller om man är kändis kanske
Ligger här och har lite lätta förvärkar men de är inte så täta eller så onda så jag softar vidare med min vetekudde litar på att det går över.
Sophiiiieh: jag har lika som dig. Men har haft det sen vecka 25 om inte tidigare.. Superdrygt. Här har det satt igång ordentligt en gång men vi hann stoppa det som tur var. Är i vecka 35 nu och jag kommer säkert få gå över bara för det:-P
Hoppas det iaf för dig betyder att det är på gång snart
Stort Grattis! Och riktigt söt är han
Härligt Candydarling! Hoppas ni får åka hem snart då
Imagine this: stort grattis till en riktigt söt tjej!
Har aldrig hört talas om spegelvända organ, det var intressant. Hoppas det inte blir några problem!
Inte bara jag som är vaken mitt i natten ser jag!
Brukar bara vakna för att kissa och sen somna om på direkten men nu vaknade jag ändå och är helt klarvaken.. Behöver ju sova!! Hoppas inte det är en ny vana bara...
Ush, det låter inte kul att ha så varje natt:(
Börjar bli riktigt hungrig så det är väl bara att pallra sig ner till köket...
Imagine this: skönt att det ser bra ut med hjärtat
De upptäckte hålet i hjärtat på min pappa när han var 70 (3 år sedan), fick en enkel titthålsoperation och fick ett "paraply" insatt och han är frisk och har varit frisk som en nötkärna sen dess!
Det upptäcktes för att han fick hjärtklappning när han skulle cykla till jobbet och blev ovanligt trött. Hade aldrig märkt nåt sånt innan.
Verkar vara ganska vanligt
Tila: grattis! Skönt att du är återställd! Hoppas på att det blir samma för mig