• ohbaby

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Nej, haha! Försökte bara lägga in en bild från mobilen genom lite genvägar men det gick så klart inte;)

• ohbaby

Vad jag har hört om bugaboon så är den inte bra för långa eller om man har problem med ryggen eftersom den är rätt så låg. Lyfta i och ur barnet osv blir jobbigt då.
    Att den är låg tycker jag är snyggt med den så det är ju synd att man är lång och har problem med ryggen;)

• ohbaby

Jag blev sjukskriven i november för sd och min BM säger att man inte kan bli sjukskriven för det längre än till vecka 36 eftersom då gör det inget om fl sätter igång.

Jag kommer ta ut några semesterdagar då och sen ta föräldraledigt. Och sen kommer jag röra på mig så mycket jag bara orkar för fl får gärna sätta igång;) är så trött på dessa sd!

Min läkare tjatade också om uvi fast jag redan hade testats för det men hon kan inte ha kollat i journalen för jag fick säga det till henne flera gånger innan hon fattade. Ibland undrar man om de har jobbat för långt pass eftersom de är så virriga....

• ohbaby

Scorpio85, men jag tycker det skulle vara konstigt om du inte fick sjukskrivning fram till vecka 36 eftersom det har varit på väg att sättas igång för dig...

• ohbaby

Var på stadium idag och tittade på just den för 99kr. Tyckte den såg lite liten ut men den kanske räcker?

Synd att jag har så svårt för rosa annars var det halva priset på halva priset på samma väska fast i rosa. Alltså 24 kr! Tänkte nästan köpa den ändå men hejdade mig... Kommer aldrig vilja använda den och kommer ändå köpa en annan. Förmodligen en likadan men i hel-svart. Så det kändes onödigt med den rosa...
    Men är det nån som gärna vill ha en rosa så kolla om det är rea på eran butik!

• ohbaby

Det lutar åt att det blir en sån för oss också även om den inte är gigantisk;) Om jag får vara lite osvensk :P så måste jag ju säga att jag är bra på att packa så det är nog en bra väska för oss.

• ohbaby
    Scorpio skrev 2012-01-05 19:41:43 följande:
    Åh tack för infon om att bebis förmodligen kommer sluta misshandla mina revben när den sjunker! =)

Idag har det varit olidligt hela dagen! Har varit helt orörlig! Fattar inte hur jag skulle kunna jobba om jag inte var sjukskriven just nu! =S Känner mig som världens klago! =/  

Fin skötväska från Staduim! =)

Ohbaby: Åh rosa som är min favvofärg, jag hade blivit överlycklig om jag hade hittat just den väskan! ;D

Vi fick en brun skiphop med på köpet när vi köpte vår begagnade barnvagn =) Jag gillar inte att den är brun, men eftersom vi fick den på köpet så klagar jag inte så mycket på det =P Får  se om det blir en ny sen =) 
    Den rosa finns att köpa på nätet här: www.stadium.se/mode/juniorklader-122-164/accessoarer/120142/revolution-one-strap-bike-bag
    24 kr
    Om du är intresserad;)
  • ohbaby

Nippertippan: vart har du köpt pyjamasen med "stinky"?
    Den var så söt

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD