• ohbaby

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Ja, jag ska ta det lugnt nu. Är ledig i tre dagar så det fungerar bra
    Skönt att dina har släppt, Stinis83, hoppas de håller sig borta nu!

Den där lila klänningen från hm har jag med. Suuuuperskön. Men jag har för lång överkropp för att ha den som klänning tyvärr. Får ha ett par sköna leggings till så visar jag i alla fall inget olämpligt

• ohbaby

Det ska jag göra
    Ska hälsa på en nyfödd i släkten under helgen. Myyysigt!

• ohbaby

Får mera spänningsont i midjehöjd men hela vägen runt ryggen och magen. Som ett bälte.
    Oftast går det över samtidigt som jag sätter mig. Vilar ordentligt men ska på en julmarknad i em. Får gå saaakta och hoppas att det går bra. Annars ringer jag 1177 och frågar om det är nåt man ska kolla upp. Är i gtb över helgen och bor i v-ås så jag har ingen lust att åka in till nåt sjukhus och kolla förrän jag är hemma igen.. Så det är bäst jag är försiktig så inget händer.

• ohbaby

Idag har vi köpt och hämtat hem våran vagn. Vi är sjukt nöjda även om jag tyckte den var skitful första gången jag såg den. Fick ett riktigt bra pris för alla delarna och den har alla egenskaper vi gillar:)
    En brio go. Köpte den på beginners i trollhättan. De var supertrevliga och proffsiga.

• ohbaby

Vi har inte köpt så väldigt mycket heller..
    Var tidiga ute med vagn där ett babyskydd ingick. Spjälsäng har vi sen tidigare trots att detta är första barnet
    Annars har vi inget direkt.
    Men vi har önskat oss i julklapp så om några dagar har vi nog mer

Ska låna vagga av svärföräldrarna. Tror min man kanske sov i den som liten.

Men på mellandagsrea och januari-rea ska vi nog satsa på att köpa kläder.

• ohbaby

God jul!
    Fin bild Candydarling! Vi är sämst på att ta bilder på magen... Måste bli bättre.

Vi fick ett skötbord som vi önskat oss och tillbehör till det. Det var uppskattat!
    Fick också ett par supersöta fårskinnstofflor till bebisen

• ohbaby

Var hos BM idag (29+4) och mitt sf mått var på 27. Precis under mitt-kurvan, förut har den legat precis på mitt-kurvan. Hon sa att det såg "väldigt bra ut".
    Det får gärna vara en liten bebis för mig;) inget emot det så länge den mår bra.

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD