-
Okej, trodde ni skulle åka och köpa den dåJ N skrev 2011-12-23 21:14:14 följande:Jo vi har förbeställt. Man lägger handpenningen så betalar vi resten när vi hämtar ut vagnen :)
-
Superfina alla har! Nu börjar dem bli rätt rejäla
-
Både mina hände och fötter är rejält svullna nu. Jag väger nu 25kilo mer än när vi köpte förlovningsringarna för 4år sedan. Har gått upp lite genom åren och nu +16kg denna grav. Så det är väl inte bara svullnad!
Magen uppifrån från idag i v.31(30+1)
Magen från idag v31(30+1) -
Håller tummarna att han stannar ett tag till. Varje dag är guld värt vid denna tid! Kramar till digbdknapp skrev 2011-12-27 19:23:38 följande:Det känns ganska så kört att hålla lillkillen i magen.
Får bricanylsprutor i omgångar och fått nål i handen för att förberedda dropp.
Imorse var tappen bara 9 mm och han trycker mycket nedåt.. vågar knappt gå på toa för att det känns som att han kommer komma ut :(
Vi får se om han håller sig kvar i magen ett tag till! -
Med sonen gick jag öppen 2cm i nästan två veckor, tappen var mjuk och inte mycket kvar! Huvudet var också långt ner och ett förbaskat tryck neråt. Men de gjorde inget då jag hade en vecka till bf och sedan kom han på bf+5. Är nog annars när det är lite längre kvar och att man har sd som dug bdknapp
-
Alla har verkligen supefina
Roligt att vi alla börjar blir mer och mer förberedda på att våra små att komma!
Super härlig bild på er fina tjej jemp :) -
Haha här inne är det bara lättviktare ;) (lite ironisk) själv har jag nästan gått upp nästan 20 KILO! Många blir chockad när jag säger hur mycket jag gått upp. De tror att vi har värsta sumobrottare till bebis i magen! Dessutom är jag väldigt svullen!!! Mina knän syns knapp och jag som haft väldigt, väldigt synliga knän och på tal om vaderna, de är snart större än mina lår. Men fy fan vad gött det är att vara GRAVID! :)
-
Glömde skriva att jag är i v.32(31+0) imorgon :)
-
Lägger upp vår vagn imorgon. Emmaljunga nitro city pp black/red med citykorg pp red(ej fått hem den)
-
Idag går jag in i vecka32(31+0) och 62 dagar till BF:) nu går vi snart in i de år vi alla här inne längtat efter!
Hoppas ni får en riktig underbar dag/kväll/natt! Gott Nytt År på er alla! :)