Inlägg från: viplanerar09 |Visa alla inlägg
  • viplanerar09

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

MammatillWilhelmina skrev 2011-12-03 14:02:11 följande:
    Fina :) vilka storlekar har du köpt? Får storebror en lillebror?

Vart har du köpt "Pippi byxorna" dom längst ner till höger. Ur snygga!
    Jag tror tre body är i stl.50 och resten 56. byxorna har jag två stl.50 och resten 56.

De är köpta hos polarn och pyret. finns även en tröja till. Funderar på att köpa den tröjan till storebror så att de kan matcha varandra på BB-fotot Solig gillar egentligen inte syskonmatchning men denna "pippi-tröja och byxa" är ju så snygga.

Tröjan har jag sett finns på Åhlens och Lindex har den funnits. Kanske lite billigare där.

Jo storebror ska få en lillebror. Enligt UL iallafall. Skulle bli riktigt, riktigt förvånad om det inte kom ut en liten pojke :)
  • viplanerar09
    StugFrugan89 skrev 2011-12-03 14:31:09 följande:

Ullared i måndags, kunde inte låta bli bäbiskläder, vi har ju inte så mkt könsneutralt eftersom vi visste att vi väntade en tjej förra gången. Köpte även en vagga där med hjul på som vi tänkt använda istället för vagnen inomhus.   :P

v 25 (24+0) nu då :P e lika stor nu som jag var i v. 28-30 nånting. besparar er åsynen av mina bristningar som blir fina när man tar kort med blixt xD
    Superfina saker. Gillar den röd/svart randiga laban bodyn. Ser att vi köppt samma tuttar ;)

Vilken härlig och stor mage du har! Vilka bristningar?! jag ser inga iallafall..
  • viplanerar09

Jag har också så :) hade så med första barnet också. Jag har väldigt djup navel så den kom aldrig ut, denna gång är den redan grund och tror jag kanske får en plattnavel!! Kommer troligen inte stå ut:)

• viplanerar09

Glömde att skriva att jag kan täcka halva tumnageln under skinnet på navel. Ska försöka knäppa kort och lägga in senare ikväll så du/ni får se wielkip :)

• viplanerar09

Kaffemuggshållare!! eller ska ajg skriva saft/varm oboy hållare Solig
  • viplanerar09
    Kalksten skrev 2011-12-06 17:22:10 följande:
    Massor av finfina magar!

hehe praktisk bricka ;)
    Haha ja ganksa praktiskt men skulle nog inte ställa koppen på magen med varm oboy osv Solig
  • viplanerar09
    mermaid skrev 2011-12-06 20:34:01 följande:
    emiiiily skrev 2011-12-06 19:18:48 följande:Kan du inte lägga upp en bild eller två på dina virkade skallror? :)
    Visst kan jag det! :)

Första skallran jag gjorde. Present till grannarnas dotter

Andra skallran som auktionerades ut till förmån för Rosa bandet på ett pysselforum där jag är med. Lite skoj att en kompis budade hem den. Och hade hon inte gjort det hade hon fått en annan istället! :)

Senaste skallretillskottet. Present till en jobbarkompis som ska ha barn om två veckor.
    Hon är tokig i ugglor! :) Det är till hennes dotter som det även ska virkas storasysterpresenter.
    Blir antagligen lite kakor och kanske en mikrofon också.

Skit vilka fina! Du håller inte på med försäljning? Solig
  • viplanerar09

Superfina kläder och mager alla köper och har Solig

Här kommer dagens mage i vecka 29(28+0) Har nu avklarat 70% och nu åter står det bara 30% och har snart varit gravid i 200dagar Hjärta

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD