Inlägg från: viplanerar09 |Visa alla inlägg
  • viplanerar09

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

med stora menar jag våra magar Solig

• viplanerar09

Då börjar jag Skrattande fast nu blir det mycket text och lite bilder. Kanske bättre att TS. gör en ny tråd för blogg adresser och sedan lägger man in där eftersom?

Viplanerar09 - uteungar.blogg.se

• viplanerar09
    jossansthlm skrev 2011-12-19 20:19:05 följande:
    Ingen ?
    Jag har lite ont till och från i mina revben. Fast oftast bara om jag suttit en längre tid då bebisen trycks mer uppåt då :)
  • viplanerar09

Otroligt fina alla är och vad underbart söta barn alla har {#emotions_dlg.flower}

Så här kommer en bild på Mamma(nyvaken) och Son från i Sommras, en vecka innan jag blev gravidHjärta

• viplanerar09

Idag gjorde vi ett riktigt kap. Har letat en spjälsäng på blocket och idag hittade vi en sprillans ny och inplastad, med madrass och spjälsängskydd(inget som jag kommer använda men alltid bra att ha ett extra om bebisen skulle bli ett spyparn) Spjälsängen kommer från ikea och heter gulliver och kostar ny 799kr och vi fick allt för 250kr Solig

Så nu ska vi bara fixa i sovrummet vårat så får spjälsängen komma in... Så nu behöver vi bara beställa hem ett nytt spjälsängskydd, några sängkläder och sedan är allt klart förutom ersättning, blöjor och nappar och flaskor!!

Hur ligger ni andra till? har ni fixat det mesta också?

• viplanerar09
    camamill skrev 2011-12-22 06:48:48 följande:
    vilket kap med inplastad säng för 250 kr!!
    ja det var ett riktigt kap :) Dessutom hade vi kollat på den sängen på ikea också!
  • viplanerar09

Jag var inne på affären här i närheten(en liten affär i "byn") Hon som stod i kassan har gått i samma klass som sambon och känner min svärmor väl.

Hon sa då till mig att är det dax igen? Var på jag svarade JA! Hon frågade om det kommer detta år Förvånad Haha så stor tycker jag att jag ändå inte är att det ser ut som om jag är i slutet av graviditeten. Än fast jag är stor för att vara jag!!

• viplanerar09

Egentligen har vi inte köpt så mycket eftersom vi har kvar allt utom vagnen och spjälsängen från sonen :) Så det är bara vagnen och spjälsängen vi köpt och lite kläder och första gossedjur Solig

• viplanerar09
    J N skrev 2011-12-22 08:46:13 följande:
    Vi tar det också lugnt. Vi har köpt några plagg, 5 stycken för att vara exakt. Haha. Blir väl att man kanske köper lite till i januari men det är ju mycket roligare att shoppa när bebisen kommit :) Sängen köper vi i januari och vagnen i februari.
    Vad hade ni tänkt köpa för vagn? chansar ni att vagnen finns i affären? för ofta brukar det vara leveranstid på vagnarna om man inte hittar en som står i affären. Tänkte bara meddela om ni inte visste de.
  • viplanerar09

Underbara bilder alla! Tycker också dem borde göra om appen så man både kan citera och först och främst lägga in bilder :)

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD