Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Haha ja mina appar säger också torsdagar, men här på FL grav.kalender är det fredagar. Men men, det skiljer ju bara 1 dag men iallafall
Kom på en till fråga om föräldrapenning, Hur gör min sambo när han vill söka föräldrapenning? Får han fylla i en sån blankett som jag fyllde i, om inkomst uppgifter etc och sen skicka in?
Åh grattis JN åh vad man själv längtar efter ens lille kille nu! Helt galet
En fråga, vi är lite inne på namnet Love till vår lilla kille. Ser ni det som ett pojk eller flicknamn? Det är ju ett pojknamn från början, men det är ju flickor som fått namnet Love också även om det är vanligast som pojknamn.
Och vilken stavning isåfall? Love / Lowe? Love är klart finast om man tittar på stavningen tycker jag, men samtidigt så blir det ju att man uttalar det som engelskans "kärlek" om man skulle vara utomlands och då känns Lowe bättre, men somsagt ser Love mycket finare ut. Hm svårt... Åsikter tack och ni behöver inte tycka om namnet, hehe Alla har vi olika smak Det komiska är att jag själv inte alls gillade namnet innan jag blev gravid, men sen från ingenstans så började jag tycka om det.
qatteriin, ja jag gillar också Love bäst egentligen. Det ser mycket finare ut.
Jo sant, det har jag inte tänkt på att det blir Low utomlands haha.
Jag hade inte ens spekulerat i att flickor hette Love innan en kompis sa det "Jaha, ett unisex namn, vad kul!" och då kollade jag upp och då fanns det flickor som hette det, även om det var mest pojkar somsagt. Men det gör ju ingenting om det är ett unisex namn, men sen var det en annan som trodde det bara var ett flicknamn och då blev jag lite fundersam :P haha.
Tack för era svar om namnet