Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
haha nä det var ju inte mycket att skriva på och visst blir man förvånad över hur mycket man gör?? Hoppas de inte håller på o tjafsar om att du måste skriva antal lyft o kg etc...tycker det är fånigt! vaddå ska man väga varje barn o räkna hur många gånger man lyfter barnen hahaha. Det handlar ju också om att man måste vara mobil o rörlig o behöva kasta sig eller ta emot om någon ramlar etc. Så konstigt att de är så fyrkantiga i sina blanketter!Håller tummarna att det går bra!
ja verkligen, jag blir tokig på hur noggrant allt ska vara. de är dessutom jättesvårt för mig som är på olika ställen att förklara exakta hur en arbetsdag ser ut, med hur många lyft per dag och hur många kg, de ville dom veta. Men de är ju jättesvårt att veta liksom. *suck...* jag försökte istället beskriva på vilket sätt jag inte kan utföra mitt jobb som förväntat, o att jag som timvikarie förväntas ta en ordinaries arbetsuppgifter och att det inte är möjligt för mig i detta tillstånd o att det inte är rätt av mig att begära att arbetskollegorna ska göra mina uppgifter då man faktiskt jobbar som ett team och dom har även sina egna uppgifter att göra, o precis som du skriver, man måste kunna vara rörlig om något händer eller man snabbt måste resa sig från sittandes till ståendes eller dylikt.
Har du sökt grav.penning också?
tack så mkt vågar dock inte hoppas att jag får de beviljat :/ men hoppas så in i norden