Tack! Den personalen jag mött denna gång har vart fantastisk! Och allt de föreslagit och gjort har känts jättebra :) jag har alltid möjlighet att välja andra alternativ. Igångsättning, personal som är med HELA tiden och så vidare så det finns ju alternativ och "bra" sätt för många som tycker en förlossning är skrämmande. Så jag hoppas inte jag skrämt upp någon! :/ men som sagt, alla är ju olika och eftersom det gick så fort och 2:a oftast går ännu fortare tror jag helt enkelt inte att min kropp pallar det!
Å tyvärr finns det surtanter överallt!! Ska skriva i mitt förlssningsbrev (om man har ett för snitt) att jag inte tillåter surtanter i rummet! ;) haha kanske det jag skulle gjort förra gången... "inga surtanter eller dumma påhopp, tack!"
Snaaart så kommer nog varenda kotte se att ni alla är gravida!! Nu MÅSTE ju magen ta vägen nån stans när bebis växer så mycket ;) jag hade liknande problem förra grav. Folk skulle alltid kommentera! Om jag sa "jag är i 7 månaden" när de frågade så fick jag alltid som svar "oj, verkligen, det ser ut som 5:e. Den är ju så liten, är du säker?" hallå?? Jag vet väl hur länge jag vart gravid!! Jag ljuger ju inte! NEJ 7:e muttrade jag...