Stinis83 skrev 2011-12-13 09:07:45 följande:
Wielkip, ja det är så jag också känner, det är det jag menat med att det känns lite som om syretillförseln till resten av kroppen liksom stängs av. Hade du så förra veckan också, eller är det nytt för idag? Du borde ta det lugnt vännen... det är inte värt att slita ut sig... Hur många såna sammandragningar har du haft idag, och hur tätt har de kommit?
Det är säkerligen ingen fara, men ett tecken på att du ska ta det lite lugnt. Kram!
jag har känt så några gånger, men mer igår när jag låg och vilade och kände samma sak inför varje sammandragning och såg mönstret.
Skulle varit på jobbet nu men åker in senare, ifall sammandragningarna lugnat ner sig, annars ligger jag hemma och vilar!
Känns så himla jobbigt bara med tanke på att jag måste tjäna så mycket jag kan för att kunna höja sgi:n, som jag trodde var kört för att jag bara jobbat så kort tid, men tydligen så kunde jag det ändå....
Utan sgi måste jag jobba till bf, vilket iiiiiinte känns som en möjlighet nu, hoppashoppashoppas verkligen på att allt löser sig så jag kan gå hem den 15 januari, vore så jäkla underbart!