Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
J N - Grattis till er prins! Och skönt att du fick uppleva en förlossning på sjukhuset oxå
J N - Grattis till er prins! Och skönt att du fick uppleva en förlossning på sjukhuset oxå
Carla - Grattis till lilla Dalia! Vad roligt att höra att allt gått bra trots dramatiken ni måste upplevt innan!
Marlin - Tycker verkligen synd om dig som har tandvärk, för det finns nog inget värre! Till och med värre än gravidkrämpor Hoppas det blir lite bättre snart, kan du laga den trots att du är gravid eller måste du vänta?
Isavanna - Tycker det låter precis som sammandragningar! Har oxå känt några, men dock inte så många, min livmoder verkar inte tycka att den behöver träna så mycket inför förlossningen
Nikis - Håller tummarna för att hon har vänt sig rätt, men det låter ju nästan så när du känner tryck nedåt..
Jag gav upp mina järntabletter förra veckan och började med blutsaft istället, och idag verkar min mage ha fattat det för den har varit i totalt uppror idag. Känns jättekonstigt att knappt hinna till toaletten efter att ha varit mer eller mindre förstoppad hela graviditeten.. Funderar på om det är blutsaften som påverkar magen eller kan det bli så här i slutet av graviditeten, nån som vet?!
Stinis - Grattis till förlovningen! Vad gulligt det lät och kul att ha alla hjärtans dag som årsdag för förlovningen Och vad sött att dottern fick purjolöken som blomma, dom är för roliga dom där små..
K girl - Grattis på födelsedagen och vad roligt att du haft en sån bra dag! Skönt att Selma är piggare och snart är ni hemma allihopa, underbart!
Jempa - jo, jag vet att det är mindre järn i blutsaft, men järntabletterna tog slut så jag chansar på att det ska räcka.. Känner mig ganska pigg och hoppas att järnvärdet är okej, men får jag för mycket skäll av bm nästa vecka får jag väl köpa nya :)
Lycka till på ul imorgon förresten, är lite avundsjuk nästan jag är ju oxå sååå sugen på att se min bebis igen! Men jag får hoppas att jag kanske får se den på utsidan snart istället..
Marlin - skönt att du får fixa tanden trots att du är gravid!
Isavanna - ja, min livmoder är nog i toppform eftersom den inte tränar alltför mycket, hoppas den inte glömmer bort att bebisen ska ut i tid bara, vill ju helst inte gå över tiden..
Jobbigt att din man åker iväg, men hoppas för allas er skull att bebis väntar i magen tills han kommer hem!
lillaknytet - skönt att du fått värktabletter och hoppas du kan sova gott nu! Men vilken vecka är du i nu när de fortfarande ville stoppa med bricanyl?
Ja, då förstår jag, 34+1 är ju lite väl tidigt... Hoppas det lugnar ner sig med värkar nu då, men var du öppen mycket redan?
Carla - Vilken liten söting! Vad roligt att få se bild på din lilla Dalia!
Daysis: Haha jag med, det är delvis därför jag gick med på det... eller ärligt talat, det var jag som föreslog det när han spelade upp ljudet. Tänker att det kan bli ett humoristiskt delmål! ;)