Quinny skrev 2011-09-08 16:29:05 följande:
Hej tjejer!
Åååh jag är så lycklig! En jättelivlig liten krabat bodde i min mage, h*n låg inte stilla en sekund! Jag kände precis när jag la mig ner att bebisen började röra på sig, och det fick jag allt bevis på under UL:et
H*n gjorde kullerbyttor, viftade med armar och ben. Trots att man varit med om det förut så är det ju precis lika superhäftigt varje gång! :D Allt såg fint ut med Liten, OCH jag såg hur tydligt som helst vad det är för en liten filur ;) Penis! Hihihi :) Precis som jag anade.
Men.... Nu var ju detta ett UL för att fastställa graviditetens längd, och jag var ju lite längre gången än vad VUL visade för ett par veckor sedan, precis som jag misstänkte.. Vilket innebär att det är försent för KUB den tiden jag har :( Hon kollade tid för imorgon och måndag då det var absolut sista dagen de kunde göra, men det var fullt :( Så sambon fick ingen chans att vara med, det är jag lite ledsen för
Men hon bokade in mig för ett RUL i slutet av oktober då jag är i v.21, då får sambon följa med... Men det är ju en evighet dit...
Nåväl, jag är glad att allt såg bra ut iaf. Jag är föresten i v.14, BF 12 mars. Först fick hon ut att jag var i v.13+5, precis som enl mina egna beräkningar. Men sen fick hon fram det till 13+2
ÅÅ vad härligt
Kunde du se vad de var för någon filur?? Häftigt!
Har du ingen bild som du kan lägga in i bildtråden, där man ser hur du såg att de va en pojk?
Men va kul att allt var bra!
Härligt att höra!
förstår att de känns jättelänge till dess, de tänktejag också när jag fick mitt RUL datum, jag kommer vara i vecka 20 på RUL, och det är i slutet av oktober, men nu insåg jag att de är ju inte alls så länge till dess
bara lite över en månad
Det kommer gå fort!