jempalainen skrev 2011-09-09 20:58:38 följande:
chetti: min växtvärk har varit som borta i flera veckor, kommer och går men sista tiden har det varit lugnt. Konstigt att det kan variera men det är väl helt normalt.
Skönt att flera är trötta, jag är helt slut o somnar flera gånger per dag, känner mig som en zombie.
Just nu känner jag mig som den tjockaste fulaste tråkigaste människan i världen, sambon är ute på afterwork och jag inser att mitt liv verkligen redan är förändrat och det är lite jobbigt faktiskt. Är så trött att jag orkar inte göra något mer än att arbeta och existera just nu. Och alla jag känner ska ju umgås kring ett glas vin eller öl känns det som. Jag har nog lite personlighetskris just nu, vet inte var jag ska placera mitt nya jag liksom..
usch känner mig bara ynklig o larvig! Unnar min sambo en afterwork men trodde inte han skulle vara ute så länge, från fyra..o jag hade köpt god mat o ville laga till oss för det är fredag..men nu känns det bara tråkigt! Och jag vet att jag kommer vara grinig när han kommer hem..jävla känslor! varför ska man ha dem också!!
nä ska städa lite o bli av med lite frustration! ursäkta mitt gnäll!
hoppas ni andra har en fin fredagskväll iallafall!
kram
Samma här. Känner mig jätteful, tjock och tråkig. Känner inte för att vara öppen och social som jag brukar vara.
Vill helst bara ligga i soffan och vila/sova.
Det är dock övergående och om ett par veckor kommer vi vara mycket piggare och gladare och börja njuta av våra magar och sparkande bebisar