Lelle87 skrev 2011-10-14 23:58:41 följande:
faceprimer: Jag har hört om ditt fel köp och är ledsen att detta inträffat.. Men måste hålla med om att jag hade inte betalat tillbaka om jag själv inte visste.
Man har oxå som kund en skyldighet emot köper om man köper begangat och du kunde kollat upp detta på plats om du visste att det fans fejk vagnar.
Jag skulle inte klandra henne när du inte har bevis mot henne.
Jag skulle bli jätte ledsen om någon ringde o krävde mig på pengarna tillbaka om jag inte ens visste. Att du har samvete till de..?
Tycker hela situationen är jobbig. Men om du har kvitto tycker jag du ska kontakta butiken själv o göra en anmälan.
Tycker definitivt som faceprimer att har man rent mjöl i påsen så tar man tillbaka vagnen och lämnar tillbaka pengarna, för att HON (som face köpte vagnen av) sedan ska kontakta dem hon köpte vagnen av för att försöka lösa det, och går inte det så ska hon polisanmäla dem som lurat henne. (om dom nu ens gjort det) Det tycker jag verkligen inte är faceprimers sak att sköta!
Fattar inte hur ni kan få det till att hon borde få dåligt samvete för att hon vill ha tillbaka sina pengar som hon faktiskt lika gärna kunde HA spolat ner i toaletten!
Men håller med om att vi borde avsluta denna disskusionen då den är rätt osammanhängande med allt ifrån barnvagnar, barn i afrika, "socialfall".