Jag har gått över tiden med båda mina, sonen föddes i v 42+1 och dottern i v 40+4 så jag är redan inställd på att jag förmodligen går över tiden även denna gång. Men det känns helt okej att vara gravid en vecka extra, känns som jag vill hinna med så mycket som möjligt hemma innan bebis kommer så det gör inget om den väntar lite.. Men jag är dock lite orolig över att den ska vara jättestor, både sonen och dottern vägde 4,3 kg när de föddes som chansen att även denna är ganska stor finns ju, och det känns lite läskigt.. Så kommer nog att be om tillväxt-ul när jag börjar närma mig bf, inte för att de är så tillförlitliga men då finns det ju iaf något att gå efter.
Wielkip skrev 2012-01-03 14:52:31 följande:
Jag är fast besluten att min bebis ska vara utklämd senast 1 mars, men helst den 23 februari.
Bf enligt mens var 3 mars och jag hänger kvar där lite i skallen fortfarande, Kommer bli gaaaalen om jag måste gå över tiden!
Är lite nyfiken på vilka metoder du tänkte använda dig av om bebis planerar att stanna i din mage längre än till 1 mars