Vad spännande att det händer så mycket grejer! Tänker på Handwritten och Coopers och undrar hur det går :)
Mary Jo, shit pommes frites vad snabbt! Hur länge från första känningen tog det? Grattis till lille Tintin :)
Jempa, snygg outfit! Det är så man ser ut mot slutet av graviditeten :) Vad spännande, hoppas att det är vattnet! Ut fort som fan med dig och skaffa en smartphone så vi inte behöver sakna dig så länge ;)
Usch, jag är så trött så jag gråter... Jag kom inte i säng förrän halv 1 för William skulle äta, och det blev ingen som helst vila igår. Sen ville han ha mat kl 3, och varje amning tar en timme. Kl 4 vaknade dottern och kom in till oss och somnade inte om. Idag sa jag att vila för mig var heligt, och jag la mig så fort dottern somnade middag. Sov 20 min, sen ropade sambon att vi fick spontant besök...
Jättetrevligt, det tycker jag verkligen. Men jag behövde verkligen få sova, för om en kvart kommer sambons faster på besök, och lite senare kommer svärfar. Och jag var så trött så jag somnade när jag SATT och ammade William. Men det är kört att sova nu, för han ligger och bajsar (William alltså ;)) och börjar vakna till och vill äta låter det som. Och jag är så trött så jag vill gråta...