Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Jag har inte hängt med så bra här idag, huvudet är ett enda virrvarr av tankar och känslor :) Tack för alla lyckönskningar! Ni är fantastiska :)
Camamill, det är tråkigt när de är så... Nästan så man undrar om det är lite trots. Förmodligen passar han väl på bara för att han kan, och så vill han vara lite rolig för kompisarna, men samtidigt undrar han hur det är med dig? Hoppas att han kommer hem snart :)
Anna, enda tipsen jag kan ge är att ligga i högläge, och att - ironiskt nog - dricka mycket. Kalla duschar kanske? Usch vad hemskt det låter... Hoppas att det går över. En tröst kanske kan vara att det går över ganska direkt efter förlossningen, men det tröstar nog inte så mycket nu.
Stronza, tack för dina uppmuntrande ord :) Du har ju gjort det en gång och ska göra det en gång till, det är faktiskt en tröst och lite pepp :)
Vi åkte och lämnade dottern hos mina föräldrar vid 15-tiden, och jag tyckte det var så jobbigt så jag grät innan vi ens kommit till bilen när vi skulle åka därifrån... Sen har jag gråtit flera gånger. Normalt att det är mamman som saknar barnet så mycket så hon gråter?! :) Ja, imorgon vid den här tiden har jag honom garanterat i famnen... :) Vad konstigt!