Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Stronza, stort lycka till imorgon! Jag ska tänka på dig :)
Tack till alla som svarade mig förut :) Ni är så fina! Babybluesen är här med besked, och jag har kanske varit uppe lite mycket idag. Smärtan gjorde till slut att jag stod böjd som en gammal kärring med halvt pådragna mjukisbyxor och grät av frustration och ilska och letade efter något att slå sönder. Sambon var snabb fram att trösta mig, tack och lov.
Jag är bara så trött på att ha så jävla ont, att vara begränsad av min egen kropp, att vilja men inte kunna. Att det sen strular med amningen är liksom droppen som får bägaren att rinna över. Jag sitter mest och gråter hela tiden...
Men nåt som var roligt var när kvällsavlösande bm kom och skulle säga hej, då var det bm som var med och förlöste dottern! Hon gick och läste vår journal och kom sen tillbaka och det visade sig att hon mindes förlossningen väldigt väl, så vi pratade lite om den. Det var väldigt skönt! :)
Jag kan tipsa igen om amningsbh:n jag har just nu, den är från Twilfit och är som en sport bh fast lite omlott. Grymt skön! Den går att växa i på alla håll och har stl S, M, L etc :)
Nej, nu är det dags att handmjölka för att försöka få igång produktionen!