Coriander, det låter som att han inte riktigt kan styra sig själv när han blir sådär arg. Jag har själv haft väldiga problem att kontrollera min ilska när jag var mindre, jag fick blackout. Jag har jobbat väldigt hårt med det och idag ska det väldigt mycket till för att jag ska bli så arg.
Nu är jag bara "hobbypsykolog" men jag tror absolut att hans pappas beteende har gått över i honom. Det är det han är uppvuxen med, och det är så han är van vid att man behandlar kvinnor. Han vet inget annat. Nu är inte allt svart eller vitt, men jag tror att antingen blir man likadan eller så tar man totalt avstånd från det.
Söta du, be inte om ursäkt! Du drar inte ner nån stämning, men det är ju klart att vi blir oroliga för dig och din bebis. Jag är ärligt talat livrädd att det blir värre när bebisen är född, och vad kan han ta sig till då? Det som är mest oroväckande är att han sagt att han inte vill vara delaktig i början... Men det är en deal som är mellan er, och det ska inte jag lägga mig i.
Men snälla vet och känn att du är för stark och trygg i dig själv för att bli illa behandlad. Det är så jag alltid har tänkt på dig och sett dig. En stark och trygg tjej som inte låter någon trampa på dig, som inte tar skit och som inte är rädd för att säga vad du tycker. Det är min bild av dig. Och snälla, känn att det verkligen är så. Kram!