Oj vad ni skriver! Jag säger som Stinis (tror jag det var?) att jag kommer knappt ihåg vem som skrivit vad så jag kommenterar bara det jag minns!
Carla: Vilka drömmar! Haha, jättemärkligt att upptäcka på sjukhuset att man är hårig som en varg, att man inte sett det hemma liksom :-P Jag skulle också må dåligt av en sån dröm! Själv drömde jag häromnatten en mardröm om min lilla bebis och jag vaknade och grät i en kvart efteråt. Jag drömde att polisen kom och tog den och satte den i fängelset för att vi hade ljugit om den var något den inte var och bebisen inte kunde bekräfta lögnen och därför trodde de att den var en lögnare. Och jag höll i lilla älsklingen och vädjade till den, men den bara grät och grät. Det var just den bilden som fick mig att gråta så mycket: Vår gråtande älskade unge som hamnade i fängelse på grund av oss, vi som var dess enda trygghet och det enda den kände till. Usch, jag börjar nästan gråta igen bara jag tänker på det! Hormoner....
J N: (Visst var det till dig?) Jag vill också kunna röra mig! Man känner sig så oattraktiv just nu att man helst av allt bara vill dra något gammalt över sig och gå i ide tills bebisen är ute. I en annan dröm jag hade ganska nyligen drömde jag att jag sprang och sprang och jag var så stark i benen och blev aldrig trött. Jag som hatar att springa! Men det var så skönt att kunna röra sig obehindrat, och jag längtar också sååå mycket efter det! Precis som du vill jag kunna ha vilka skor jag vill och tajta toppar och byxor!
Är helt slut! Har varit i tvättstugan i 4 (!) timmar och tvättat, tumlat, manglat, hängt tvätt och vikt tvätt och jag vet inte allt! Det tär på ryggen kan jag meddela...