Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Lyckobebisen, grattis till lägenheten!
Lyckobebisen, grattis till lägenheten!
Lycka till på UL idag.
Här går vi in i vecka 20 idag (19+0).
Vet att det varit uppe med massa blogglänkar tidigare men dum som jag var har jag inte sparat dom. Kan vi inte göra en liten blogglista? Fyll gärna på!
Blogglista
sunshined väntar nr 2 bf 21/3 - micksan.org/syskon
Men din BM kanske bara syftar på att folk som jobbar på kontor oftast inte blir beviljad HP. Jag vet själv att det kan vara oerhört tungt att bara vara stillasittande, kryp i ben osv men tyvärr verkar det ändå bara vara tyngre arbeten som ger HP. Men du kan väl alltid gå ner själv och använda av dina föräldradagar dock kommer jag inte ihåg hur lång tid före bf du får börja plocka av de.
Är heller ingen mjölkdrickare i vanliga fall men dricker det numera. Är nog kroppen som talar om attden behöver kalcium bland annat under bebis uppbyggnad :)
Jag kommer också amma förutsatt att det fungerar. Fungerade med dottern men hon tillmatades i början på grund av att mjölken dröjde lite och hon tappade mer än 10 % av födelsevikten.
Är så mysigt att jag har "kontakt" med bebisen varje dag redan. Med dottern var inte rörelserna alls lika tydliga och tidiga som denna gången. Njuter verkligen. :)
Jag röstar på Olivia. Finast och passar bäst till syskonens namn i mina öron. Dottern min heter faktiskt det i andranamn och nu har jag Ofelia som förslag.
Min mamma hade denna hormonrand med mig och mina bröder. Med mig
Gick strecket från underlivet upp över naveln medan med pojkarna stannade det vid naveln. Det var tydligen så man sa det skulle vara beroende på flicka eller pojke, men jag tror som ändå inte på sånt. ;) jag hade iaf ingen med dottern och ingen syns än denna gång.