Träningsnördar - här samlas vi!
Hej! Kikar in snabbt från Västkusten. Mobila bredbandet fungerar rätt kasst inomhus och ute regnar det till och från så... det blir enstaka inhopp bara
I alla fall har vi det gott här, trots mycket regn både idag och igår. Och jag låter mig inte försoffas.. Igår kväll var jag ute på en 55 minuters powerwalk i regnet, det lär vara 5,6 km (varav 2,6 km är vanliga kvällspromenadrundan och 3 km är nästan samma runda men lite längre). Här är det inte platt som i Skåne inte
Idag körde jag överkroppsstyrka 45 minuter med hantlar, dock knappt några bröstövningar eftersom bänken jag tänkt använda var livsfarlig hehe, samt en kortare powerwalk på 30 minuter (stora varvet + några hundra meter till). Ben- och mage-styrka blir det nog på onsdag...
Maten går det än så länge bra med, trots primitiva förhållanden och begränsade matlagningsmöjligheter. Men jag lovar, det finns gott om tid för avkoppling också och utrymme för lite guldkant på mat och dryck.
Men det ska bli intressant att se vad vågen hemma säger när vi kommer hem till helgen. Vågen här vet jag inte riktigt hur den är, maken vägde samma här i morse som hemma härom dagen men jag vägde betydligt mindre här i morse än jag gjorde hemma i fredags. Så jag hoppas det är jag som gått ner, inte maken som gått upp ;)
Nu är det snart dags för grillat och gott vin!