• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

cirkuspuman skrev 2011-07-14 22:23:47 följande:
    Hello!

Får jag hoppa in här?
    Jag har precis börjat träna igen (styrketräna) efter att vi fått vårt fjärde barn  
    Välkommen hit, det här är en riktigt trevlig tråd, grattis till tillökningen :)
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-15 12:14:22 följande:
    Usch är nervös för att träna på ett nytt gym i min barndomsstad :(
    Det fixar du :)
  • ETSS

Har: Intressanta grönsaker, gish och Brie. Plus FinnCrisp Glad
    Ikväll blir det löpband, mage, rumpa och ben. Det känns ändå bra att vara på banan igen!

• ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-15 15:28:59 följande:
    Hallå i stugan! Ville bara säga vad duktiga ni är allihopa!! =))
    Tackar, tackar, tar åt mig av bara farten Glad Blir det något pass för dig ikväll?
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-15 16:26:11 följande:
    Ja, jag tror det och hoppas på det! Gymmet är bara två våningar upp så det är bara att ta hissen om suget skulle falla på.
    Men så härligt, så vill jag med bo! Själv får jag knata en liten bit, men det är ju sommar, får ta det som uppvärmning Glad
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-15 16:31:41 följande:
    Åh, svensk sommar! Riktigt underbar!

Hur går det med träningen? Känner du att du blir starkare, piggare osv?
    Mmm Glad
    Jo lite och det behövs. Men jag har ju gått eller cyklat 6 dagar i veckan i några månader innan. Men nu håller jag på att kanske känna mig ytterligare lite mer på alerten. Vad tror du om armar/rygg en dag, vila en dag, Midja/stuss/ben en dag, vila en dag osv?
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-15 16:40:24 följande:
    Jag tror på att variera träningen absolut, och att dela upp den. Du tror jag att man prestera tuffare vid varje pass! Det beror på om man vill träna uthållighet eller ej.
    Mm, hade tänkt öka på nästa gång, vill bli av med lite sladder Glad Sen kanske göra annat lediga dagar, promenera, cykla osv Glad
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-15 16:42:37 följande:
    Det gick bra :) men dem hade inte fria vikter :(
    Hoppas själv på att få prova fria vad det lider, men tydligen inte än, nåväl det blir väl. Kan du vara på hemgymmet nästa gång du ska träna?
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-15 16:49:34 följande:
    Huvudsaken är väl att man rör på sig egentligen!
    Sant! Och att man mår bra Glad
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-15 16:58:41 följande:
    Etss: kommer köra mitt hemmagjorda funktionella program imorgon istället för att gå dit igen :) sen åker jag hem på söndag :)
    Ah okej, om jag minns rätt  är ditt hemmagjorda funktinella mycket effektivtGlad Själv har jag inte riktigt disciplinen för styrketräning hemma, så jag ska starx knata iväg Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!