-
Klart det finns de som sneglar, men man är ju där för att träna, inte för foreplay. Dock om man frågar någon om hjälp med något brukar de vara schyssta och visa hur man gör, tror det är snälla "biffar" där jag är och tränar, dock blir det ätmusklerna som tränas i kväll, inte gymmusklernaGryndrömmen skrev 2011-07-17 10:37:16 följande:Mollly: har aldrig upplevt att någon mer än småpojkarna sneglar när jag kommer in :) jag får numera hjälp av "mina" biffar :)
-
Jo, ska bli trevligt att träffa folk och vara ute i den härliga sommarenFattig student skrev 2011-07-17 10:29:38 följande:Vad härligt att bli bortbjuden.
-
Hej på er, är tillbaka från min holiday from reason. tanken var styrketräning helkropp i kväll, men jag kännar mig lite lat och funderar på om det räcker med ett ordentligt överkroppspass
-
@ Mileas mamma, jättefin bild!
-
Vad avis jag blir på allas era magar. Kör plankan och diverse crunches, så snart, en dag har jag med en fin mage
-
Japp, getting thereScratchy skrev 2011-07-18 21:49:24 följande:That's the spirit!!!
-
Godmorgon på er, träningsfritt idag, igen *suck*
Men i morgon blir det mage, stuss, ben. Tänk att man kan längta så efter träning -
Hej på er. Jag är snuvig och jag är rädd för att jag har förhöjd kroppstemperatur. Ingen träning i kväll. Jag hoppas vid Gud att allt ska vara bra till i morgon kväll, så jag får köra mage rumpa ben, blir det ingen träning har jag lite roligt att se fram emot till i morgon kväll. Snälla alla ni, håll tummarna för att jag inte håller på att bli sjuk!
-
Åh, har du en PT, det skulle jag med vilja haMollly skrev 2011-07-19 18:35:59 följande:Här blir det heller ingen träning idag. Däremot blir det till att motionera gräsklipparen lite Nästa träning blir Torsdag, och då med min PT.
-
Missade sparkandet i går, så jag skickar en till dig. Det är skönt då man väl är på plats och har börjatJennnyn skrev 2011-07-19 19:36:20 följande:Sitter och laddar med lite energi innan rygg och biceps ska få sig en omgång. Idag är det jag som behöver en spark i ändan så att jag presterar bra. Känner mig seg som en kola!