Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Åh härligt!! Igår sov jag från 23:00 till klockan 09:00 idag. Sedan sov jag en timme under dagen. Nu äter barnen middag och sedan ska jag träna! Så får vi se vad jag orkar nu när jag har sovit bra, för tidigare när jag sov dåligt var det en pärs att springa 5 km.

• Paradigm

Sådär, nu har jag sprungit 5,7 km på 30 minuter, vilket motsvarar 11.4km/h. Jag är nöjd.

• Paradigm
    Primrose skrev 2011-09-22 22:31:55 följande:
    Vad skönt! Sömnbristen måste göra dig urlakad. Så inte undra på att träningen gick bra idag när du hade fått sova så bra!
    Det känns skönt. Det känns som om man känner igen sig själv. Tänk vad viktig sömnen är!
  • Paradigm

Jag är jättehälsosam och smoffsar just nu i mig mängder med chips... och dipp!

• Paradigm
    MissKaos skrev 2011-09-23 21:12:04 följande:
    Jamen, man måste göra det ibland -det ingår i att vra hälsosam. Eller hur? Själen ska ha sitt med. Jag har mens. Köpte en större mängd choklad. 1-2 ggr/vecka tycker jag maan "måste" få unna sig lite gott..
    Ja, jag har inte ätit det på över 1 år så det var jag förtjänt av! Ja, förbud är aldrig bra, det brukar ge motsatt effekt och därför är det bra om man har sina "unna dagar", men på en rimlig nivå då. Fast det går ju inte, i alla fall inte för de flesta, om man vill gå ned i vikt, men sen så!

/

Idag blir det ett kort löpningspass och sedan styrka på det.
  • Paradigm
    MissKaos skrev 2011-09-24 18:18:08 följande:
    JAg vill ha lite applåder nu:
    Dagens pass: 16,7 km på 1h50 min.
    WOW! Jag vill också! Jag ska också, snart så. Jätteduktigt! Måste vara chokladkakan
  • Paradigm

Fan vad vi är nyttiga här inne! Fniss

• Paradigm
    Primrose skrev 2011-09-24 22:19:52 följande:
    Så sant! Och om det var ett år sedan så har du gjort dig förtjänt av att frossa i litet chips, tycker jag.
  • Paradigm

Sådär, nu har jag sprungit 7,5 km på 40 minuter. Nu väntar duschen och sedan blir det lite undanplock här hemma för att sedan lägga sig ned i soffan.

• Paradigm
    tarm skrev 2011-09-25 16:26:36 följande:
    Jodå min träning går bra. Har ökat rejält i styrka. Har gått upp 3 kilo på en månad, inte mycket fett.
    Bra jobbat där du!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!