Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

ander25k skrev 2013-08-29 08:59:46 följande:
    Körde ett tungt ryggpass ,med ryckdrag , Latsdrag , och 3 olika rodd övningar , idag är jag mör och vill ha en sambo som kan ge mig massage , så dagens träning blir en PW så man får lite cirkulation .
    Har man ingen sambo finns massörer. Bra jobbat med träningen!
  • Paradigm
    Clownensglädje skrev 2013-08-29 15:04:48 följande:
    Fika?
    Nej, jag är inte tillräckligt snygg för dig.
  • Paradigm
    Wilowa skrev 2013-08-30 13:03:51 följande:
    Har fått mig en ordentlig tankeställare! Livet är kort och det gäller att ta hand om det. Jag var på gång att ta tag i min kropp redan, men nu är jag ännu mer motiverad. Nej fy fan vad grymt livet kan vara ibland! Allt som krävdes var ett ynka litet getingstick på fel ställe...
    .Sanna ord du kommer med. Tack för att du delar med dig. Hoppas allt gick bra efter getingsticket. {#emotions_dlg.flower}
  • Paradigm
    Wilowa skrev 2013-08-30 18:48:23 följande:
    Det gjorde tyvärr inte det.
    Men usch. Finner inga ord. Rynkar på näsan
  • Paradigm
    Wilowa skrev 2013-08-30 19:04:58 följande:
    Misskaos: När jag gick in på din presentation så står det att vi har en sak gemensamt. Rödmarkerat (det vi har gemensamt väl?) är att du har ett 13-årigt barn. Jag har ingen 13-åring, har du?
    Jag har också ett 13 årigt barn gemensamt med MissKaos.
  • Paradigm

Ja ibland är det skönt att vara kvinna för då slipper man sådan oro... Det blir liksom ganska tydligt.

• Paradigm

Wilowa - Haha, jag är hundra procents säker, eller jag har goda skäl att tro att det. ;)

• Paradigm

På måndag kör vi exemplariskt kost och träning igen! Jihaa!

• Paradigm
    Clownensglädje skrev 2013-08-31 23:27:06 följande:
    Förtjockat dig?
    Jag är fet som en flodhäst nu.
  • Paradigm

Att läsa avhandlingar när man hellre vill befinna sig på gymmet...

• Paradigm

Kognitiv träning är träning det med! Har träningsvärk i form av korvstoppning.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!