-
Det går bra!Mollly skrev 2011-10-13 19:28:24 följande:Jag gjorde ju denna gryta igår. Har en skål kvar i kylskåpet, kan man värma den imon till lunch tror ni? Eller hur är det med räkor?
-
Haha, det där känner man igen!Primrose skrev 2011-10-14 13:00:00 följande:Ok - skrev ett relativt långt inlägg som sonen "sjabblade" bort genom att trycka på en massa tangenter när jag sprang ut till köket.
I korthet: Jag gjorde de fyllda paprikorna i går kväll, men var inte på gymmet.
Linssoppa mums! Jag har ett supergott recept!
Ja, i långa perioder har jag inte druckit något kaffe alls. I vintras lät jag helt bli i fyra månader.
Receptet för du gärna dela med dig eller länka om en sådan finns.
Själv så dricker jag inte kaffe. Jag gillar't inte. -
Nyss kört ett träningspass och känner mig härligt speedad efteråt. Det blev 25 minuters löpning, 5 km, vilket motsvarar 12km/h. Det är jag mer än nöjd med. Sedan blev det också lite styrka där fokus låg främst på mage och rygg. Det blev många varianter av plankan!
Nu blir det duschen och sedan blir det att röja undan här hemma som alltid lyckas se ut som ett bombnedslag hur mycket man än plockar och donar. Jaja, det tillhör väl småbarnstiden. -
Oj, det var billigt!Tullemi skrev 2011-10-14 14:03:45 följande:Auch, det var dyrt . Mitt WHEY kostar 149:-/1 kg och det är svensktillverkat. Märket är Body Science.
-
*tittar på burken*Tullemi skrev 2011-10-14 14:44:59 följande:Vänta...om jag inte minns fel så heter det Bluebonnet va?
Ja, det stämmer! -
Jag har försökt att dricka kaffe då det är oftast det man dricker i sällskap med andra, men näe - jag gillar inte smaken. Däremot gillar jag en mild kaffesmak i kokosbollar.Primrose skrev 2011-10-14 14:22:35 följande:Ja, jag ska ta fram receptet - det är med "indiska" kryddor jättegod.
Jag såg inte åt en kaffekopp före 25-års ålder. Var en inbiten té-drickare! -
Avnjuter just nu i detta skede en smoothie bestående färska jordgubbar, en skopa proteinpulver och en dl mjölk.
-
Kul!! Så härligt när resultaten kommer!Mollly skrev 2011-10-15 13:06:14 följande:Fy fasen så bra träningen gick idag. Sprang 3.7km. sprang 3 minuter*4 däremellan gick jag 2 min. Sprang på hastighet 11.6. Så jag är sjukt nöjd.
-
Striktare kost och mer träning, typ.Tessou skrev 2011-10-16 12:01:21 följande:Sådana problem har inte jag iaf... Jag gillar inte socker, får så himla ont i magen och huvudet av det. Äter det väldigt sällan - om det inte finns i hemmagjord saft eller liknande. Fast igår gjorde jag faktiskt en smulpaj, men hade i kanske 2 msk socker i en jätte-form! Vin å sånt har jag aldrig testat eftersom jag är helnykterist!!
Jag försöker äta så hälsosamt som möjligt, vill även att sonen ska göra det. Min kompis dotter äter chips, ostbågar, glass och godis några ggr/vecka och då hon är sjuk för det är det enda hon får i sig. Sonen har smakat på en liten chipsbit men spottade ut det... Glass har han fått smaka men gillar det inte.
Har nån tips på övningar för att få rutor snabbt (jag har 4 men vill ha fler! )...? -
Oj, jag höll nästan på att glömma att uppdatera mitt träningspass och sånt får man ju inte glömma!
Det blev 5 km på 23 minuter, vilket motsvarar 13km/h.
Sedan blev det styrka där fokus låg på armar och ben.
Någon gång i veckan ska jag försöka med att springa en längre sträcka på en timme ungefär.