Träningsnördar - här samlas vi!
Godmorgon på er
Ny dag, ny träning. Benen fungerar hyfsat. I kväll blir det helkropp på gymet, måste ju komma igång med nya tag då det bara blev ett pass igår
Godmorgon på er
Ny dag, ny träning. Benen fungerar hyfsat. I kväll blir det helkropp på gymet, måste ju komma igång med nya tag då det bara blev ett pass igår
God afton mina vänner, här kommer lite OT-jämmer:
I två veckor ungefär har jag sökt olika utbildningar. Jag har kommit in utan några som helst problem. Jag har fått löften av olika Kassor att få ekonomiskt bistånd så jag ska kunna gå kurserna. Sedan har Kassorna dragit tillbaka sina löften.
I onsdags fick jag ett helt spiksäkert löfte om att jag skulle få hjälp med den sista kursen. I dag ringde de igen: Nej.
Det gick inte. De hade ångrat sig. Nu står jag inför ny praktik där jag bor, min utbildning kanske jag får sen.
De har har helt glömt bort att det är folk de har att göra med och inte bara statistik. Framtidsplaner och drömmar får jag tydligen bordlägga.
Har varit på dåligt humör sedan dess, men jag har fått kompensera med lite rackartyg och en god träningskväll.
Antar att i elände är det viktigt att räkna det positiva, annars får man aldrig vara glad.
Har kört helkropp, helt okej, inga rekord har blivit satta, men det har gått bra, jag har fått ta ut mig lite och blåsa bort lite aggressioner.. i alla fall
Tack för era sympatier
I dag är en ny dag och något nyttigt ska göras. Gymet är stängt lördagar så jag får satsa på uteträning. Än har ilet inte infunnit sig men jag har ju hela dagen och kvällen på mig.
Vad gör ni idag?