• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Jennnyn skrev 2011-08-23 19:27:11 följande:
    Jag skulle rekommendera handskar, för man skrapar emot lite här och var Kettlebells är skoj! Jag hade ockdå grym träningsvärk efter första gången!
    Jo, det är riktigt roligt. Det känns bra då man får ta ut sig och svetten rinner. Dessutom tror jag att det är rätt bra övning för core, plus att det ändå är rätt skonsamt mot kroppen om man gör rätt. Trots inflammerad relativt ond axel, så blev det inte farligt mycket värre Glad
  • ETSS

Godmorgon! Vi har ljuvligt väder här idag och jag funderar på powerwalkingens vara eller icke vara. Benen absolut svider idag, så ja, andra dagen är värre efter kettlebellande.
    Antar att det inte blir bättre av att sitta hemma och sitta. Eller?
    Jag vet faktiskt inte om jag söker stöd att sitta hemma hopfisen idag eller om jag söker motivationsstöd, jag antar att det senare ändå är att föredra Glad

• ETSS

Förresten får jag främmande av en viktminskningskompis i eftermiddag. Vi var 26 stycken då vi började ungefär en tredjedel av oss har försökt hålla lite sporadisk kontakt i alla fall i nu tre år. Det ska bli riktigt kul att träffas, prata minnen av vår mödosamma resa mot målet och äta hamburgare troligen Tomte

• ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-08-24 06:41:21 följande:
    Vad var det för grupp? :) kul att umgås med folk som gått igenom samma sak.
    Några mil från där jag bor finns det ett ställe där de har ett team där de några gånger per år tar in folk i grupp om de har ett BMI på över 37 och lär dem vikten av att äta rätt, röra på kroppen, plus att man får rätt mycket info om kost, följdsjukdomar med mera. För mig är det tre år sen jag och de i min grupp blev intagen och några av oss har hållit lite kontakt med varandra, mest via telefon men någon gång har vi även träffats Glad
  • ETSS
    Livsoduglig skrev 2011-08-24 06:46:04 följande:
    Kära gud fader i himlen...

Idag har jag inte:

- Ätit godis
    - Druckit vin
    - Druckit öl eller läsk
    - Ätit skräpmat
    - Latat mig på soffan
    - Eller på någotvis fått i mig fler kalorier än jag gör av med....

Men jag skall gå upp ur sängen nu och är tämligen säker på att jag behöver din hjälp inom en väldigt snar framtid.

Tack på förhand!
    Ha ha, I love it, dagens första skratt Skrattande
  • ETSS
    Aprilia1977 skrev 2011-08-24 06:43:14 följande:
    Låter supermysigt!

Ha det så trevligt i kväll!!
    Tack Glad
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-24 08:38:57 följande:
    Idag ska maken ta inskolningen = LYX!!!! Nu har jag 4-5 timmar att disponera som jag vill och jag har plötsligt ingen aningom vad jag ska göra Tungan ute. Handla? Städa? Tvätta? Nej, jag ska göra nåt ego-aktigt idag.
    Helt rätt att göra något ego-aktigt Glad
    Själv måste jag städa, mindre kul..
    Vad blev det för skoj för dig?
  • ETSS

Åh, men tur ändå i oturen Glad

Grattis till nytt jobb {#emotions_dlg.flower}

• ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-24 13:14:57 följande:
    Tack tack Solig
    Jag kan behöva lite av din tur, utbildningen jag skulle gå finansierades inte så jag fick ta alternativet som skulle finansieras. Sen började de fundera om det med skulle finansieras. Förhoppningsvis får jag veta i eftermiddag, börjar på måndag om det går igenom. Tålamod på sådant här tillhör inte mina starka sidor..
  • ETSS
    ETSS skrev 2011-08-24 13:19:12 följande:
    Jag kan behöva lite av din tur, utbildningen jag skulle gå finansierades inte så jag fick ta alternativet som skulle finansieras. Sen började de fundera om det med skulle finansieras. Förhoppningsvis får jag veta i eftermiddag, börjar på måndag om det går igenom. Tålamod på sådant här tillhör inte mina starka sidor..
    Men grattis grattis till dig, det är i alla fall roligt då det går någon annans väg Glad Blir det ett roligt jobb du får?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!